En sak jag tycker va konstigt, varför var Aleix Espargaro top independent när det e väl en fabriks Aprilia? har jag missat nåt?
De är väl inte full factory än?
En sak jag tycker va konstigt, varför var Aleix Espargaro top independent när det e väl en fabriks Aprilia? har jag missat nåt?
Hade också usel ljudkvalité. Ingen bas. Har aldrig upplevt det förut. 3:e året med MotoGP Videopass för mig.
Exakt vad var det som Iannone gjorde fel? Det var ju inte direkt en Iannone-vurpa((TM) den här gången. Jag tyckte det såg ut som mer otur är att han var klantig men ni verkar ju rätt samstämmiga..
Exakt vad var det som Iannone gjorde fel? Det var ju inte direkt en Iannone-vurpa((TM) den här gången. Jag tyckte det såg ut som mer otur är att han var klantig men ni verkar ju rätt samstämmiga..
Shit vad jag ville att Zarko skulle ta skiten! Skaka om lite
Man fick undvika Facebook tills man laddade ner racet nu på morgonen...
Viasat, ni är för dyra!
MotoGP.com, spola i videos går ej? (lyckades inte på testvideos, någon med tips?)
Om man spelat på trippeln att Cru, Ian och Bau skulle vurpa ut sig så tror jag inte man skulle fått pengarna tillbaka...Varken Zarko eller Iannone hade väl några tydliga klantvurpor men vissa verkar pusha gränserna lite mer än andra. Om man vänder på det, inga högoddsare att Zarko som körde snabbast i starten eller att Ian och Cru krashade om än tråkigt att så var fallet.
Om man spelat på trippeln att Cru, Ian och Bau skulle vurpa ut sig så tror jag inte man skulle fått pengarna tillbaka...
Obegripligt att man fortfarande tjatar om Rossi, den tråkigaste föraren i bild under gårdagens race, ja han är snabb, ja han saknar det sista. Han finns där och äter smulorna ifall de gör misstag där fram och kommer i anslutning till täten precis som förra året, vinner säkerligen ett par race när de andra inte hittar rätt eller skruvar bort sig. Farlig i totalen.
Nog om honom.
Zarko!!! Jösses, hoppas verkligen han fortsätter i detta tempo på hjulen och att inte Yamaha straffar en eventuell framfart snabbare än fabrikarna. Gårdagens överaskning.
Iannone!!! Krash is king, om han får styr på psyket kommer även han bli farlig på Suzukin i år vad det verkar.
Honda??? Hoppas det enbart var detta första race hojen gick så "dåligt" annars kommer de vara hopplöst efter hur bra och stabil numera MM ändå är.
Nej, och hur kunde Cru kasta sig först i en kurva, och så igen bara några kurvor senare. Olja på däcken? Olja på handtagen?
Crutchlow bytte till medium han också. Tycker det såg väldigt mycket ut som att MM led av att ha bytt framdäck, antagligen samma för CC.MM kan ju lidit lite av att han bytte till medium fram innan start med, går ju inte att gasa om det inte styr, tyckte han var lite svagare än vanligt in i böj med.
Om inte Crutchlow bytte det hårda kan det förklara hans krascher med, ena såg ut som en plötslig förlust av grepp fram.
Shit vad jag ville att Zarko skulle ta skiten! Skaka om lite
Man fick undvika Facebook tills man laddade ner racet nu på morgonen...
Viasat, ni är för dyra!
MotoGP.com, spola i videos går ej? (lyckades inte på testvideos, någon med tips?)
Nej, och hur kunde Cru kasta sig först i en kurva, och så igen bara några kurvor senare. Olja på däcken? Olja på handtagen?
Hursom, det var en jäkla kul öppning på säsongen 2017.
Fick han sig en rejäl utskällning tror ni?
Fick han sig en rejäl utskällning tror ni?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|