Murmeldjuret
Gudomlig sporthojare
Tog Lorre ett tidigt flyg hem eller vart blev han av?
Lite väl surt i Rossi-boxen tycker jag, det är ju för fan Race och skit händer i race!
Först, jag kollar på motogp enbart för nöjets skull, "håller" inte på nån särskild åkare.. må bäste man vinna typ..
Och jag tycker väl generellt att man kan komma undan med rätt mkt just för att det är race.. extremt små, om några marginaler..
Men Mackan idag.. Vid första tillfället så fanns ju verkligen 0 utrymma, enbart tur som gjorde att de höll sig på hjulen.. Det blev han straffad för med all rätt.. Att då göra EXAKT samma sak igen..? Är grabben korkad?
Ok om det varit slutet av säsongen och hela mästerskapet hängde på det, men andra racet, exakt samma grej 2 gånger, och i fallet med Rossi, nån som han var uppebart snabbare än och kunde ha kört om problemfritt vartsomhelst med tanke på farten..
Och allt detta medans han försökte städa upp sitt eget misstag i starten..
Klantar sig själv och sen drabbas andra förare av framfarten..
Då tycker iaf jag att det inte håller att skylla på att "det är race"..
edit: taskig tajming också när buandet på läktarna äntligen börjat klinga av..
Berätta varför va han arg? Viasat visar ju inte press....
Förståeligt att Rossi var upprörd, så att han inte ville prata med honom kan väl ha varit lite osnyggt, men inte konstigt.
Tog Lorre ett tidigt flyg hem eller vart blev han av?
Är glad för Crutchlows välförtjänta vinst i dag fast synd att all MM dramatik skulle komma att överskugga vinsten
Att Marc inte fick svartflagg efter Rossiinsidenten är bara konstigt, tyckte han kvalificerat sej rätt bra vid det laget
Ursäkta men vad skrev du He rik?
Så länge det inte är medvetet och tryck till i nästa race?
Precis, Honda leder MM till Rossis garage i hopp om att en ursäkt - helst tydligt accepterad - ska förmildra de sanktioner teamet vet kommer.Ulvhamne skriver
Teamet ville inte ha den Protesten sabbad av att Rossi skakat hand med MM och sagt att VR såg det som en Race Incident.
Berätta varför va han arg? Viasat visar ju inte press....
Han sa att alla mediamuppar som inte dök upp till presskonferensen inte var välkomna till hans framtida pressevent.
Därför motogp inte lagt upp presskonferensen så man kan se den i efterhand i deras app måtro.
Skickat från min iPad med Tapatalk
"We as a team can not accept this type of behavior from Marquez, which he has shown two times this race, with Aleix and then Valentino, where he risked an injury and lost many points. It is unacceptable. We have gone to the race direction to convey our opinion, as has Valentino, for the rest we have to wait and see if they decide to punish Marc further.
Valentino has only said that it was very dangerous, and that he does not feel safe racing on the same track as Marquez. He is afraid of being near him, and that is a thing we shall have to resolve (in the future).
We had no argument with Honda, we have our own opinion that we have shared with the race direction and we sincerely do not wish to speak to Honda or Marc at the moment. He tried entering our garage but it was not the right time to do it."
-Lin Jarvis
Sorry if this is not word for word accurate, I have translated it from Italian as I have not found his statement anywhere else.
Därför motogp inte lagt upp presskonferensen så man kan se den i efterhand i deras app måtro.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|