Jinxade jag det?Hoppas en Honda hinner denna gången!
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Jinxade jag det?
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Tror säkert Alatalo skulle kunna tillföra denna tråd en del av intresse...
Fortsätter det så här så kommer årets mästerskapsvinnare vara utan segrar och det har vad jag vet aldrig hänt i stora klassen. Sånt här känns lite oroväckande hur som helst citat:
"Spanien utfärdar hälsonödläge. Det innebär nattliga utegångsförbud och stopp för resor mellan olika regioner."
https://www.dn.se/varlden/who-varnar-for-exceptionell-okning/
Nicky Hayden och Kenny Roberts Jr har tagit hem bucklan utan vinster i mästerskapet.
Såhär långt hår 8 olika förare vunnit något lopp, så att mästerskapet skulle gå till en förare utan vinst är inte direkt sannolikt.
Nu svamlar du...Nicky Hayden och Kenny Roberts Jr har tagit hem bucklan utan vinster i mästerskapet.
Nicky Hayden och Kenny Roberts Jr har tagit hem bucklan utan vinster i mästerskapet.
Såhär långt hår 8 olika förare vunnit något lopp, så att mästerskapet skulle gå till en förare utan vinst är inte direkt sannolikt.
Nu svamlar du...
Det gör han ju varje tävling, men precis som en ung fröken saknar han hår på bröstet.Quartararo måste antingen leda och mata därefter, inte alls lika aggressiv tycker jag. En av Mirs fördelar, Q behöver lära sig visa lite bringa
Huuhaa Moto3, vilken underhållning. Och i motogp är det hela tiden överraskningar. Men vad är det som hänt med Ducati20? Har de vänt på ventilerna??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|