Inte helt övertygad men jag ger det lite "slack".Vad tror ni om det nya ”track warning system”?
Ingen domare behöver kolla på film om däcket är helt utanför banan. Trycksensorer säger till om hojen var av banan.
Men vad händer om hojen helt klart är utanför banan men givaren registrerar det inte? Eller tvärtom.
”System says on track, i was on track for sure”
1) Är det sant ? Verkligt ?Zarco blåste just förbi speed trappen i 362 km/h !!1!1!!1
Han hade både medvind och slipstream av en annan Ducce. Första kurvan efter rakan bromsade han dock ur sig pga den högre farten.1) Är det sant ? Verkligt ?
2) Fel på fartmätaren ?
3) Maxvarvbegränsaren på Zarcos Ducce kass/felinställd ?
Jag har bekymmer ibland när jag kör med appen i apple-tv, men speglar jag paddan till Apple-tv funkar det utan problem.Jag har alltid kört direkt via motogp.com. Förra året kunde det vara lite shaky när det drog ihop sig till rejs men det har funkat bra i runt 10 år.
Via apple-tv. Kanske borde prova ditt trick.Jag har bekymmer ibland när jag kör med appen i apple-tv, men speglar jag paddan till Apple-tv funkar det utan problem.
Hur streamar du?
De två andraplatserna han tog 2019 kan man ju också tycka är både bättre än fjärdeplatser och efter Juli 2018.
Fart trapp is the correct swenglish termZarco blåste just förbi speed trappen i 362 km/h !!1!1!!1
Mina döttrar trodde länge att Spaniens nationalsång var en "MotoGP låt".Ser på BT sport. Engelsmännen gråter blod över Spansk Italienska mästerskapet hahaha
Kan bara hålla med, och just sättet han körde på och hur lätt han rundade på yttern osv. ger mig Marc Marquez anno 2010 vibbar.... Man kan ju alltid hoppas på en ny framtida superstar!Blir spännande att följa Acosta.
Verkar helt opåverkad av att ha kommit två i sitt första race.
Eller är han för ung för att förstå...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |