PierFrancesco
Sporthojsnörd
? han gick ju omkull. MM har inget mästerskap att köra för och chansar minst lika mycket som förr
Det verkar då för mig som att MM inte nu har förmågan som MM hade förr att "rädda" sina nära krascher.....? han gick ju omkull. MM har inget mästerskap att köra för och chansar minst lika mycket som förr
Framhjulsläpp i regn är kanske lite knepigare att rädda..Det verkar då för mig som att MM inte nu har förmågan som MM hade förr att "rädda" sina nära krascher.....
Jag tyckte mig se att knät var i backen jättelänge och att händerna var på styret genom hela fallet så min soff-åsikt är han försökte.Framhjulsläpp i regn är kanske lite knepigare att rädda..
Håller med på den punkten. I den här situationen hade nog inte "gamla" MM lyckats rädda heller. Minns inte att han gjort ngn sån där demonräddning på blött underlag, bara tort.Framhjulsläpp i regn är kanske lite knepigare att rädda..
Michelin har väl ändrat sitt framdäck till denna säsongen och det har väl flera andra haft problem med också. MM ffa är väldigt beroende av framdäcket för sin körstil och hondans karaktör vilket gör att rädda släpp på det viset vi är vana vid svårare.Håller med på den punkten. I den här situationen hade nog inte "gamla" MM lyckats rädda heller. Minns inte att han gjort ngn sån där demonräddning på blött underlag, bara tort.
Med det sagt så kan jag heller inte åminna mig att han gjort nån demonräddning i torrt heller sen han kom tillbaka. Har han gått omkull så har han förblivit omkull hittills. Inga incidenter där han varit omkull genom halva kurvan för att sen pressa sig upp på hjulen igen som han gjorde förr.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|