https://www.motogp.com/en/in+the+me...CHEAbPjwCu2ma2iarygCF43Q1y6UqYn_w2sGD55sTDeVM
Aprilia måste chansa, men inte för mycket. Tycker att Chaz Davies är ett bra förslag om de inte tar någon från Moto2
Bezzecchi tycker jag låter intressant
Jag är inte helt övertygad om att han kommer vara ok till nästa år heller. Skulle inte förvåna mig om skadan är mer problematisk än vad som presenteras utåt. Ren spekulation (och konspirationsteoretisernade) från min sida, givetvis.
Jag har inte tid att läsa artikeln nu men en tredje operation behöver ju inte vara för att något är dåligt. Skrotet ska ju ut igen... Men det låter inte på ditt inlägg som att det handlar om det i detta fallet..Enligt Motorsports artikel ser ut som MM skulle eventuellt göra en tredje operation... Och han skulle ta beslut om det den 1 dec
https://www.motorsport.com/motogp/n...widget&ic_medium=widget&ic_campaign=widget-22
Där ser man, trodde ändå att någon skulle tagit chansen. Bradley Smith är inte sämst i motogp, verkar lojal och kämpa hårt. Han kan få köra lite till tycker jag, samtidigt som Dorna gärna önskar en brittisk förare på banan.
Om Dorna verkligen menar allvar med (minst) en britt i Motogp borde de kunna hitta en... halva WSBK är ju från Storbritannien, jänkaren som hoppade in för VR46 gjorde knappast bort sig heller.
Personligen tror jag på sikt MotoGP kan få problem, spanska mästerskapet är inte så spännande.
De måste tänka om tror jag. Endast två förare med engelska som modersmål nästa år, Binder är dessutom från Sydafrika, kanske inte det största landet när det kommer till RR...
Var är Jänkarna???
Nja...
Förstår ju mer av vad Oliveira eller Morbidelli säger än Binder fan..
Ja haha, Brad Binders farsa hör man ännu sämre av vad han säger (dokumentär om Binder på redbulls hemsida). Riktig holländsk brytning på engelskan, typ haha.
Han pratar nog afrikaans till vardags...Ja haha, Brad Binders farsa hör man ännu sämre av vad han säger (dokumentär om Binder på redbulls hemsida). Riktig holländsk brytning på engelskan, typ haha.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|