Förklara!!!!!!Marini, en ståtlig men försiktig man.
Han är längst av förarna och var väl den enda som inte kraschade bort ett enda race förra året tror jag.Förklara!!!!!!
Och inte helt oväntat så verkar han tycka att det är helt ok att köra lite hur man vill så länge han jagar resultat...MM93 fortsätter överköra även om varvet är kört.
Såklart!Han är längst av förarna och var väl den enda som inte kraschade bort ett enda race förra året tror jag.
Om man är så långt efter som han var framstår det som ganska korkat att inte bara ta sig till depån och avvakta nästa försök i stället för att demontera cykeln i sandlådan och behöva åka moppe till depån.Varför skulle inte Marquez eller någon annan förare satsa allt på ett kort om alternativet annars kommer bli en helt värdelös startplats?
Jag tycker nog att sättet han körde på när han kastade sig in mellan Dovi och Nakagami inte är helt kosher.Varför skulle inte Marquez eller någon annan förare satsa allt på ett kort om alternativet annars kommer bli en helt värdelös startplats?
Jag tror varenda en i Q1 hade reagerat likadant.Om man är så långt efter som han var framstår det som ganska korkat att inte bara ta sig till depån och avvakta nästa försök i stället för att demontera cykeln i sandlådan och behöva åka moppe till depån.
Att använda hjärnan och inte bara hojkontroll kan löna sig i längden.
Men fortsättningen var ju bara en enda lång lek i sandlådan...En del likheter mellan då och nu, under lördagens första kval... View attachment 469939
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|