Borde väl vara så.Zarco tog poäng både för KTM och Honda 2019, och de räknades ihop, så det var inga problem då iaf.
Han är Britt, kontrakt med Petronas och tillgänglig med kort varsel.Jag undrar hur de tänker med Jake Dixon. Nittonde plats i Moto2-mästerskapet. Det lär inte bli någon succé är jag rädd, om han ens kommer i mål. Eller kvalar in.
Nu förstår jag att det inte var Aprilia som bad Vinales om detta, eller att han betedde sig illa med flit. Men det ena leder till det andra och någon stans måste både Aprilia och Vinales haft det i baktanke att få loss Vinales omgående för att kunnna testa.Det kanske är så att Aprilia bad Maverick att bete sig som ett h*rbarn för att få sparken och kunna börja testa och utveckla hojen direkt då Dovis feedback inte är tillräcklig?
Är det någon mer än jag som tror att Yamaha väntar på svar från en turk angående vem som ska köra den andra fabrikaren. Toprak verkar vilja vinna i WSBK först och sen gå vidare så i alla fall jag hoppas han vinner. Har blivit en klar favorit för mig att heja på, fast det är svårt med hans efternamn, undrar hur det ska sägas.
Det har varit kul att se hans framfart i år och om han vinner så är det väl ingen större vits att köra två år till i den serien. Å andra sidan vet han kanske det först den 14 nov.Är det någon mer än jag som tror att Yamaha väntar på svar från en turk angående vem som ska köra den andra fabrikaren. Toprak verkar vilja vinna i WSBK först och sen gå vidare så i alla fall jag hoppas han vinner. Har blivit en klar favorit för mig att heja på, fast det är svårt med hans efternamn, undrar hur det ska sägas.
...och Dovi på andra maskinen ska vara i stort sett klart.Snackas om Darryn Binder till SRT.
Kul för Dovi men jag ser nästan hellre nya och hungriga talanger istället. Om de ska bli ett mer klassiskt satellitteam så behövs väl inte erfarenheten för att utvärdera nya delar utan då ska det vara en inkörsport och språngbräda för nya talanger och dit räknas ju inte Dovi....och Dovi på andra maskinen ska vara i stort sett klart.
Det är nog så dom vill göra men pang bom inga förare så tar man "the best of the rest" gissar jag.Kul för Dovi men jag ser nästan hellre nya och hungriga talanger istället. Om de ska bli ett mer klassiskt satellitteam så behövs väl inte erfarenheten för att utvärdera nya delar utan då ska det vara en inkörsport och språngbräda för nya talanger och dit räknas ju inte Dovi.
Ska bli intressant att se vad han kan erbjuda. Han har ju kört yamaha innan även om det är längesedan nu.Yamaha säger sig ha "verbal agreement" med Dovi.
Dovi borde ju vara intressant som utvecklingsförare om inte annat. Han har ju nu erfarenhet av fyra av sex fabrikat på gridden, även om det var bra längesen han körde Honda förstås.Ska bli intressant att se vad han kan erbjuda. Han har ju kört yamaha innan även om det är längesedan nu.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |