Jag insåg just att jag flummat i silly season och inte Mugellotråden. Tack för infon och förlåt att jag störde6 varv. Batterierna räcker bara drygt 10 minuter. Men riktigt täta roliga rejs blir det!
Jag insåg just att jag flummat i silly season och inte Mugellotråden. Tack för infon och förlåt att jag störde6 varv. Batterierna räcker bara drygt 10 minuter. Men riktigt täta roliga rejs blir det!
Jag håller det för högst osannolikt att han kommer ta fler titlar. Får lite Rossi/Dovisiozo/Lorenzo feeling just nu och då tänker jag på hur deras sista säsonger såg ut/ ser utMM93. Blir han nåt igen?
Jag håller det för högst osannolikt att han kommer ta fler titlar. Får lite Rossi/Dovisiozo/Lorenzo feeling just nu och då tänker jag på hur deras sista säsonger såg ut/ ser ut
Fan! Varför fortsätta med Maverick när både Rins och Mir (och de flesta andra) fortfarande står utan kontrakt för nästa år? Är det ont om penningar i Noale?
Mycket möjligt att det är detta som väger över till hans fördel. I racet så kör han ju varvtider som motsvarar ledargruppen, men att ständigt kvala dåligt och göra katastrofala starter och första varv kommer inte att ge många poäng. Har tidigare gärna sett någon av Suzuki-piloterna på Apan men deras senaste prestationer tyder nog på att något inte funkar för dem/teamet just nu.Funderade ett varv till på varför. Men efter helgens race var det något klarare. Har ni lyckats kolla in jobbet i boxen och reflekterat söver vad ni sett?
Aleix och Maverick jobbar tillsammans, oförtrutet. Om man har ett stall med två hojar och msn samtidigt kan få båda förarna att vara på denna nivå av ”teamwork”, så kommer det ge mer än att ha två som individer kan prestera bra. Det är nu resultaten börjar synas. MotoGP är en lagsport i ett antal timmar medan det är runt 40min av en racehelg som är mer av individen.
Mina 50öre.
Nåt jag undrar är hur det blir med Morbidelli. Om han inte lyfter sig snart tror jag han ligger risigt till.Känns som en "no brainet".
Frågan är väl hur motiverade Yamaha är med bara ett fabriksteam?
Ja, dom har väl sagt att han blir kvar ett år bredvid Quarten iaf.Nåt jag undrar är hur det blir med Morbidelli. Om han inte lyfter sig snart tror jag han ligger risigt till.
Hörde att Yamaha vill ha 7 meur i hyra för två cyklar om man är sugen på att starta ett sattelitteam, dubbelt upp mot Ducati och Aprilia. ?
Ja, dom behövde väl försöka skramla pengar där dom kunde till Quartens förlängda kontrakt.Det låter väl rimligt…? Åker man ifrån Ducati och Aprilia med sex sekunder och lite till på racedistans på Catalunya - trots att man saknar sådär femtio hästar - så lär man ju kunna fråga efter tredubbla priset…?
Jag har länge varit nyfiken på hur stor effektskillnad det egentligen är mellan hojarna? Ingen tillverkare viftar väl runt med bänkpapper så hur mycket effekt där verkligen är blir väl en uppskattning/gissning.Det låter väl rimligt…? Åker man ifrån Ducati och Aprilia med sex sekunder och lite till på racedistans på Catalunya - trots att man saknar sådär femtio hästar - så lär man ju kunna fråga efter tredubbla priset…?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |