CBR1
Gudomlig sporthojare
Möjligt att publiken vill ha det, dorna vill nog ha en gångbar anledning till att höja entreavgiften för att täcka upp ökade utgifter.Är detta vad publiken vill ha?
Hur snacket går i depån vet Alatalo bäst.
Möjligt att publiken vill ha det, dorna vill nog ha en gångbar anledning till att höja entreavgiften för att täcka upp ökade utgifter.Är detta vad publiken vill ha?
Är detta vad publiken vill ha?
Är det bara jag som får vibbar från när MM bröt armen 2020 och var klar för att köra MotoGP efter xy dagar ?Mir står över San Marino på grund av skadan efter flygturen( ) senast.
Injured Mir forced out of San Marino GP
The latest tests show bone and ligament damage to the right ankle which has forced the Suzuki rider into 15 days of recovery and restwww.motogp.com
Händer tar tid, mycket skit som rör sig där inne, fråga inte hur jag vet!Är det bara jag som får vibbar från när MM bröt armen 2020 och var klar för att köra MotoGP efter xy dagar ?
Även om MM tackade för sig efter FP4 (?).
Det armbrottet är inte läkt och rehabiliterat idag 26 augusti 2022.
Jag fick en ligamentskada på vänster tumme 3 Juli. Ligamentet slet loss en benbit från tummen.
Operation för att fästa ligamentet med benbiten vid tummen. Gipsad. Gipset har ersatts med en orthos (=avtagbart plastgips) och jag får idag 26 augusti ta av ortosen några gånger dagligen för att träna upp rörligheten i tummen. Men inte cykla, lyfta barn etc.
Så länge han inte klotar (och vad är oddsen för det...) så tror jag det är OK att börja köra.Är det bara jag som får vibbar från när MM bröt armen 2020 och var klar för att köra MotoGP efter xy dagar ?
Även om MM tackade för sig efter FP4 (?).
Det armbrottet är inte läkt och rehabiliterat idag 26 augusti 2022.
Jag fick en ligamentskada på vänster tumme 3 Juli. Ligamentet slet loss en benbit från tummen.
Operation för att fästa ligamentet med benbiten vid tummen. Gipsad. Gipset har ersatts med en orthos (=avtagbart plastgips) och jag får idag 26 augusti ta av ortosen några gånger dagligen för att träna upp rörligheten i tummen. Men inte cykla, lyfta barn etc.
Det blev Bestia som tar platsen bredvid Pecco i Ducati Lenovo.
Ducati confirm Bastianini as Bagnaia’s teammate for 2023
Ducati Lenovo Team have announced Enea Bastianini will line up alongside Pecco next season in factory Bologna redwww.motogp.com
Det var inget lätt val Ducati hade.Får dåliga vibbar av det valet. Pecco och Enea kommer nog inte riktigt gå bra ihop. Två italienare som båda nog vill se sig som favorit/försteförare. Inte alls som Dovi/Petrucci t ex.
Blir spännande att se.
Japp jag har fått för mig att Pecco förväntar sig en förare som är där för att supporta honom och det tror jag inte Enea tänker finna sig i ?Får dåliga vibbar av det valet. Pecco och Enea kommer nog inte riktigt gå bra ihop. Två italienare som båda nog vill se sig som favorit/försteförare. Inte alls som Dovi/Petrucci t ex.
Blir spännande att se.
Det är i de situationerna som Ducatis ledarskap eller brist på ledarskap visar sig.Japp jag har fått för mig att Pecco förväntar sig en förare som är där för att supporta honom och det tror jag inte Enea tänker finna sig i ?
KTM boss confirms Gardner MotoGP exit
Remy Gardner Remy Gardner will “certainly” not be riding for GasGas in MotoGP next year, regardless of Miguel Oliveira’s decision.www.speedcafe.com
Vad är det för faderslöst beteende som KTM och kanske särskilt Pit Beirer håller på med? Känns som att unga talanger kommer tänka sig för mer än en gång innan de ens överväger att signa dylika kontrakt med KTM i framtiden.
Det är i alla fall vad FIM, Dorna och TV-bolagen vill ha och då spelar det ingen som helst roll vad IRTA eller MSMA vill ha…
Kort och gott - fler rejs på bekostnad av träningstid. Men lättare för TV-bolagen att ta bra betalt för fredag (hela dagen blir ju i princip ett ”Q0” för att ta sig direkt till Q2…) och lördag (både kval och sprintrace).
HRC har gjort ett kap där! ?Official: Joan Mir signs two-year deal at Repsol Honda
The expected news that Joan Mir will line-up alongside six-time MotoGP champion Marc Marquez at Repsol Honda next season has officially been confirmed.www.crash.net
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|