FettSnok
96% enligt läkaren
När han vinner titeln, då kommer de få bita dig i läppen att de inte kom med fabrikssitsVarför skulle Ducati vara sura i byxan om man har slängt JM åt sidan för Marquez...?
När han vinner titeln, då kommer de få bita dig i läppen att de inte kom med fabrikssitsVarför skulle Ducati vara sura i byxan om man har slängt JM åt sidan för Marquez...?
Och att både AE och MV varit hans största supportrar, bokstavligen.Är helt övertygad om att Ducati tog beslutet åt honom.
Kommer bli sjukt kul att se vad han kan göra på en Aprilia, han är ju en riktigt skarp förare men frågan är hur snabbt han kan ställa om sig till en annan hoj.
2025 kommer bli JÄVLIGT spännande!
Även om JM vinner titeln i år så är värdet i MM galet mycket större hur man än vrider och vänder på det.När han vinner titeln, då kommer de få bita dig i läppen att de inte kom med fabrikssits
Helt rätt att satsa på Jorge ist för att välja efter nationalitet. Hoppas Maverick kan få en bra avslutning på säsongen nu så ska det bli spännande att se Aprilia nästa år.Som andra skrivit får Ducati in mer pengar på att ha MM som fabriksförare än JM vid försäljning av merch.
Kul att JM byter från Ducati men lite chockad då jag trodde mer på Enea då Aprilia efterlyste en Italiensk förare.
Blir lite omplaceringar till nästa säsong så Honda får nog ta det som blir över tyvärr då jag verkligen hoppas de kommer tillbaka.
Gresini gick ut med att dom söker spons även ifrån fansen nu i förra veckan. Så det kan knappast va bra ekonomi att ha Marquez i teamet när man går ut så och raggar pengar?Som andra skrivit får Ducati in mer pengar på att ha MM som fabriksförare än JM vid försäljning av merch.
...
Kan ändå tänka mig att Ducati säljer både en och två hojar extra på grund av sin nya association med Marquez. Att behålla honom i Ducati är prestigefyllt och lite av ett flaggskepp för märket. Gresini i sig kan jag dock tänka mig inte tjänar nämnvärt mycket mer stålar på att betala Marquez och sälja kepsar med hans namn än någon annan. Det är nog en plus/minus 0-affär(skriver man så?).Gresini gick ut med att dom söker spons även ifrån fansen nu i förra veckan. Så det kan knappast va bra ekonomi att ha Marquez i teamet när man går ut så och raggar pengar?
Sen måste Marc offra 5 av sina personliga sponsorer som han haft i flera år ifall han ska gå till Ducatis fabriks team.
MOTOGP TEAM GRESINI RACING AND SPORTPASS LAUNCH WORLD'S FIRST FAN-POWERED MOTORSPORT SPONSORSHIP PROGRAM - Gresini Racing
Prominent MotoGP team Gresini Racing, in partnership with MotoGP Guru and Animoca Brands’ subsidiary SPORTPASS, today launched the first-ever fan poweredwww.gresiniracing.com
Jag har mina tvivel…Hoppas Bagnaia och Marc Marquez kommer jobba bra tillsammans med att ta VM 2025.
Ja, typ Marquez - Rossis arvinge.Det kanske är lite annan dynamik, men de två herrarna i samma team är lite Rossi/Lorenzo.
Precis som Martin och Pecco under förra året alltså? Tror inte skillnaden kommer bli så stor.PB och MM lär ju sno poäng från varandra vilket öppnar för andra förare att klättra.
Även tredje, fjärde och femteplaceringar kan vara värdefulla.
Även om det väl krävs några vinster för att ta titeln.
En liten skillnad blir att dom ska "bo" i samma team,Precis som Martin och Pecco under förra året alltså? Tror inte skillnaden kommer bli så stor.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|