Lou siffer
officiellt lammkött
Glöm det, spelet går ju inte att styra..Kalle_rs skrev:2203508Jag är på! tankar nu.
Är sjuk så jag kmr nog spela tills natten blir dag
Synd att man inte har kvar micen, men kmr nog hänga på ventrilo endå
Glöm det, spelet går ju inte att styra..Kalle_rs skrev:2203508Jag är på! tankar nu.
Är sjuk så jag kmr nog spela tills natten blir dag
Synd att man inte har kvar micen, men kmr nog hänga på ventrilo endå
Jaså du har också märkt det? Man kan iofs ändra kameran så den inte hänger med i svängarna, utan är rak hela tiden, blir lite lättare då.prulle skrev:2203829Glöm det, spelet går ju inte att styra..
Ja och att den är lika trög styrd som en oljepråm. Går fan inte att komma snyggt ut på en raka utan den ska alltid ut i sanden på ena eller andra sidan..Solid snake skrev:2203851Jaså du har också märkt det? Man kan iofs ändra kameran så den inte hänger med i svängarna, utan är rak hela tiden, blir lite lättare då.
Men att mc'n fortsätter accelerera sekunder efter att man har släppt gasen suger ju rätt duktigt.
prulle skrev:2203893Ja och att den är lika trög styrd som en oljepråm. Går fan inte att komma snyggt ut på en raka utan den ska alltid ut i sanden på ena eller andra sidan..
Hur? Hittar inte änns kontrol instälningarna.. mitt rekord är 1.59 med 3 kracher och 10 sec penltyKalle_rs skrev:2203940Tråkiga ni är. Såå svårt är det inte! Iof, kan det bugga ibland.
Eller om det är mitt tangentbord som hänger sig
En fråga till er andra: "Lean:ar" ni forward i svängarna?
Personbästa: 1.24
prulle skrev:2204014Hur? Hittar inte änns kontrol instälningarna.. mitt rekord är 1.59 med 3 kracher och 10 sec penlty
Lean forward så blir den ju rätt så mycket mer svårstyrd, vill inte svänga riktigt då.Kalle_rs skrev:2203940Tråkiga ni är. Såå svårt är det inte! Iof, kan det bugga ibland.
Eller om det är mitt tangentbord som hänger sig
En fråga till er andra: "Lean:ar" ni forward i svängarna?
Personbästa: 1.24
Solid snake skrev:2202477Fan vad tuff du är för att inte ens ha körkort, stoooffe får iaf köra lagligt utan handledare bakom sig...
G tror jag det är nu.Tjet skrev:2204223Hur tjör man på backdjulet? Har för mig att det var B sist jag körde, men nu fungerade det inte.
Tjet skrev:2204223Hur tjör man på backdjulet? Har för mig att det var B sist jag körde, men nu fungerade det inte.
Solid snake skrev:2204246G tror jag det är nu.
prulle skrev:2203893Ja och att den är lika trög styrd som en oljepråm. Går fan inte att komma snyggt ut på en raka utan den ska alltid ut i sanden på ena eller andra sidan..
Frysa kameran? Så att alla har samma vinkel eller vad menar du?Pinky skrev:2204252Har du testat hur snabbstyrd en hoj i 200 är ? För övrigt så fungerar allt bra för mig. Är det tillåtet att "frysa" kameran på racet ikväll?
standard, annars hade jag ju skrivit annatkruss skrev:2204380Vad är det för PORT till Ventrilo servern ?
Och ligger motogp servern uppe nu ? det står "This game session is no longer available"
Solid snake skrev:2204309Frysa kameran? Så att alla har samma vinkel eller vad menar du?
chatta du i ventrilo.. som om någon ser det när vi körPinky skrev:2204406Menar den vinkeln där man ser hojen ovanifrån fast bilden inte tiltar. Strunt samma. Är det valfri vinkel som gäller? Kommer det finnas nån chat..min mick är paj sen jag trampade på den igår .
Stenhårda däck, Dämpning Ala Kantarell och hjulbas kortare än din näsaKalle_rs skrev:2204401Ingen som vill dela med sig lite inställningar på motorcykeln,
såhär 40min innan start?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |