Cyren skrev:2205141Det här spelet var kul! blev iaf en 1,20 tid efter ca 10 varv!
Kan vi inte sätta upp typ 19.00 varje dag? så kan man ha värsta tävlingar me fiina priser å sånt?
Låter skitnajs! bra server btw, med min skitdator och kassa lina spelade jag utan lagg!Solid snake skrev:2205237Söndagkvällar kan väl bli bra? Runt 19 tiden ungefär.
där var en massa folk där inne som inte spelade.Loy skrev:2205291Men nu vill jag veta varför jag fick upp på Hamachi att servern var full när jag försökte ansluta till motogpffs!?
Fan va jag sög på de där får tränna mer. 1.42 är smått pinsamt rekord.. (aldrig spelat mc spel innan)Oddjob skrev:2205342där var en massa folk där inne som inte spelade.
Ja fyfan vad alla körde på varandra hela tiden
särskilt en gång där jag kvalade sist eller näst sist
så framför mig trillade en klunga i första svängen
och en till klunga i andra svängen så där var jag tvåa och fille först
Ni är bättre än mig kommer inte under 1.26
men det kommer väl
Pinky skrev:2205162Med tider på 1.20 så hänger du bland dom flesta andra. Vi i toppen kör på 1.15 men det lär du också göra efter att ha kört i 2 timmar . Jag kör gärna som sagt nån mer dag men ska jobba nu både tosdag och fredag till kl 22.
Snowman89 skrev:2206572blir det nått ikväll?
1:19 nånting här nu, när det går bra, dvs en gång på 10 varv.Oddjob skrev:2206672Jag sticker till streetracet.. om det är dött så sticker jag hem och spelar,
om det inte är dött men ni fortfarande spelar när jag kommer hem så är jag på
förresten, jag har fått ner det till 1.21,97 nu... en förbättring men fortfarande en bit kvar
Den bör finnas ute, demot har funnits för nerladdning rätt så länge.Solid snake skrev:22067031:19 nånting här nu, när det går bra, dvs en gång på 10 varv.
Edit: när släpps fullversionen? Kanske redan har släppts?
Tror inte jag kommer platsa rekord på 1:47 ( 1 på 100 ungefär)Solid snake skrev:2206745Söra fett på uiili!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|