Solid snake
Guest
Jag har fullversionen nu (var iväg och köpte det fort som fan ) skicka pm om ni vill ha (och har DC.)
Samma liga som jag då.Macke.. skrev:2206847Tror inte jag kommer platsa rekord på 1:47 ( 1 på 100 ungefär)
brukar få det precis när man kört ut från piten och klantar sig i någon kurvaMacke.. skrev:2206847Tror inte jag kommer platsa rekord på 1:47 ( 1 på 100 ungefär)
Solid snake skrev:2206856Jag har fullversionen nu (var iväg och köpte det fort som fan ) skicka pm om ni vill ha (och har DC.)
Om de andra vill så ställer jag upp, jag sätter mig i lobbyn och väntar, jag leker host idag med...AF skrev:2207005Surt...
Blir det race ikväll eller?
Fylla i ip får du göra, har du hamachi förresten?Malmö-motard skrev:2207035Får inte det att funka... När jag klickar på multiplayer så kommer följande upp: "This game session is no longer available" eller nåt sånt...
Gör jag fel eller är det inget spel igång?
Nä, jag är inget datorfreak
jodå jag är inne just nuAF skrev:2207072Jag tror inte att servern är uppe nu.
Vi spelar nu ja.Cyren skrev:2207217Spelar ni?
Samma sak för mig, väldigt irriterande...Loy skrev:2207352Faan, alltid fullt när jag försöker connecta till hamachi
Vi kan säga så om det får dig att må bättreprulle skrev:2207679JKag hade plockat dig om du inte kört på mig
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|