Så skön han är CC. Säger vad de flesta tycker om JL.
Haha, ja, mediaträningen biter inte på honom.
Så skön han är CC. Säger vad de flesta tycker om JL.
Binder ska onekligen bli intressant att följa, jag hoppas på att han håller sin klass i Moto2 och vidare upp i MotoGP. MM behöver någon som kan skallas med honom när VR pensionerar sig.
Vad gäller Pedrosa så ska det här vara en bild på hans framdäck från racet:
View attachment 433546
Och Dovis ska tydligen ha sett ut sådär med.
Ganska imponerande att ta sjätte plats med det där däcket.
Det där är på ett sätt nästan värre än Iannones framdäck på Brno. Jag menar, en sak är ju att man eldar upp ett regndäck i upptorkande, men att köra sönder ett i slicks på det sättet är ju lite läskigt. Nu spekulerar jag bara men om det beror på Michelins ojämna kvalitet så är det väl inte första gången?
Samtidigt exploderade ju Shinya Nakanos Bridgestone-däck på rakan i typ 250 blås, så det kanske bara inkörningsproblem i produktionen?
Kul race i början..
Att Marquez skulle göra något annat än att krascha eller vinna var ju en lågoddsare.
Nu gjorde han nästan båda.
Jävligt synd att Rossi missade inbromsningen, hade varit kul att se vad hänt sista varvet.
VM är i princip avgjort, Marquez måste krascha ut två race och Rossi måste vara vinna två race och vara före i de två Marquez håller sig på hjulen, kommer inte hända tyvärr.
Tror inte det hade hänt någonting alls, just av den anledningen att enda sättet för Rossi att passera Lorenzo var att göra en tokbromsning, som inte kunde leda någonstans. Utan driv ur kurvan in på start och mål är det nästan omöjligt att vinna en sådan duell, och det var ju det han saknade jämfört med Jorge.
Vad gäller Pedrosa så ska det här vara en bild på hans framdäck från racet:
View attachment 433546
Och Dovis ska tydligen ha sett ut sådär med.
Ganska imponerande att ta sjätte plats med det där däcket.
Vad har Michelin för krav på sig? Hur länge får de göra katastrofala däck? Jag kan ju tycka att det vore rimligt att de hade gjort några däcktester innan de visade intresse för att vara däckleverantör till MotoGP. Det är ju inte första, andra eller ens tredje gången den här säsongen som däcken inte levererar.
Hur var det med Bridgestone, hade de lika stora problem i början?
Intressant att du lägger så stor vikt vilka däck dom kör på.
Visste inte det skilde så mycket att det kan gynna olika förare / fabrikat från bana till bana.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|