Mr. Dante
MaChInE hEaD
På Torsdag - Söndag sitter jag på naturläktaren i Assen och ser Stoner LIVE
Sitter du kvar på läktaren på Söndag så är det du som är en "Stoner" visserligen ganska vanliga i Holland..
På Torsdag - Söndag sitter jag på naturläktaren i Assen och ser Stoner LIVE
Jag tyckte det avgjordes i sista loppet, där Rossi definitivt inte hade någon omöjlig uppgift. Det var inte motorfel, däcksfel eller torpederingar där.
Är det bara jag som har ställt mig frågan hur säsongen -07 skulle sett ut med Rossi på Bridgestone och Ducati?
Nu är detta lite off-topic och ganska orelevant men det är alltid kul och spekulera lite
Ja, tänk om inte om hade varit.Ja, det var där han definitivt och för egen maskin sumpade titeln, men hayden hade inte varit så nära i tabellen om rossi inte hade haft de andra problemen under säsongen. Det var rätt många poäng som försvann för rossi vad gäller motorfel och fabrikationsfel, avknuffning vart det väl 1 lika mellan hayden/rossi och ungefär lika många förlorade poäng på den orsaken.
Men till sist är det ekipaget som tävlar och Rossi-Yamaha-Michelin gjorde inte ett lika bra jobb som Hayden-Honda-Michelin under 2006. Pungt!Ja, det var där han definitivt och för egen maskin sumpade titeln, men hayden hade inte varit så nära i tabellen om rossi inte hade haft de andra problemen under säsongen. Det var rätt många poäng som försvann för rossi vad gäller motorfel och fabrikationsfel, avknuffning vart det väl 1 lika mellan hayden/rossi och ungefär lika många förlorade poäng på den orsaken.
Ja, tänk om inte om hade varit.
Men till sist är det ekipaget som tävlar och Rossi-Yamaha-Michelin gjorde inte ett lika bra jobb som Hayden-Honda-Michelin under 2006. Pungt!
Funderar fan på att dra ner. Beslutsångest!
Jo, om Rossi hade kunnat köra hoj och utveckla hojar åt Yamaha, så kanske han hade vunnit titeln i år ocksåJo, om Hayden hade kunnat köra hoj och utveckla hojar åt honda, så kanske han hade vunnit titeln i år också
Fast han kan ju alltid byta till nåt annat team där någon annan förare tar fram inställningarna bättre åt honom än pedrosa...
Jag tyckte det avgjordes i sista loppet, där Rossi definitivt inte hade någon omöjlig uppgift. Det var inte motorfel, däcksfel eller torpederingar där.
Jo, om Rossi hade kunnat köra hoj och utveckla hojar åt Yamaha, så kanske han hade vunnit titeln i år också
Fast han kan ju alltid byta till nåt annat team där någon annan förare tar fram inställningarna bättre åt honom än Edwards...
Jo, om Rossi hade kunnat köra hoj och utveckla hojar åt Yamaha, så kanske han hade vunnit titeln i år också
Fast han kan ju alltid byta till nåt annat team där någon annan förare tar fram inställningarna bättre åt honom än Edwards...
Ja att vurpa bort titeln i sista racet med avgörandet helt i egna händer är verkligen otur....Japp, the end of the story 2006, rossi slogs mot bad luck förra året, i år slåss han mot en riktig motståndare
Jag är ganska säker på att oFFkeFF snackar om hela säsongen. Du kan inte summera hela säsongen med sista racet.Ja att vurpa bort titeln i sista racet med avgörandet helt i egna händer är verkligen otur....
Det är väl så att Honda har flest förare i fältet, inte bara världsmästaren?Trots att Rossi är så "kass" i år, vinner han rejs och ligger 2'a i tabellen, hack i häl på vm-ledaren.
Världsmästaren följer upp sin titel med en hedrande 12 plats i tabellen efter snart halva säsongen, hack i häl på hoffman..
Jo, det var verkligen otur att han inte ledde med 25 poäng inför sista race:t så att han hade råd att följa loppet ifrån depån...Jag är ganska säker på att oFFkeFF snackar om hela säsongen. Du kan inte summera hela säsongen med sista racet.
Huh? Vad snackar du om?Jo, det var verkligen otur att han inte ledde med 25 poäng inför sista race:t så att han hade råd att följa loppet ifrån depån...
Själv uppskattade jag verkligen spänningen/dramatiken som ett jämnt VM innebär där det avgörs i sista loppet.
Om inte "om" varit hade Rossi haft en ledning med sådär 120 poäng och varit klar världsmästare långt före sista racet.Enkel Rossifuckologik.Nu var han för första? gången i situationen att sista racet var helt avgörande och körde bort vm-titeln helt på egen hand.Huh? Vad snackar du om?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|