Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Han kan vara lite småjobbig att lyssna på, men racet startar vid typ 03:00
Hmm föraren är runner up i MotoGPHojjen hade vunnit mer med en bättre förare
Det här var en av de bästa och effektivaste starterna jag någonsin har sett. Fortare än så är näst intill omöjligt att köra den hojjen.Hojjen hade vunnit mer med en bättre förare
Okej, jag kanske trollade lite...Kan tyvärr inte hålla med Ludde78!
Hade Pedrosa bara haft en BMW 330 hade det gått mycket fortare! ??
Skämt åsido.
Han trollar..
Jag är också mest förvånad över hur bra den segdrog på sexan.Hur som hellst. Personligen har jag alltid undrat hur snabb en GP hoj är på kvartsmilen, och detta var rejält snabbt. Men jag blev ännu mer förvånad hur bra den går även uppe i fart och kanske mest förvånad hur bra den går i de höga växlarna. Även när den segrar går den sjukt bra.
Det antyds att jag trollar så jag ligger lågt...Och sedan vaknade du ur drömmen med ett kissestånd, Kliade dej på magen o undrade varför du är svettig?
Din hjälte som kan uila på slangen duger inte till att köra någon serie i mc sport. Att han har balans det är en sak men det är allt.
Sedan tror jag om inget har ändrats att det är totalt förbud att diskutera eller ens nämna spökryttaren på sporthoj.
Av olika skäl fanns risk för bantning fört iallafall.
Ja du trollar ordentligt eller så är du i den åldern när det fränaste som finns är att åka bakhjul på motard i stan på torg o dyligt..Det antyds att jag trollar så jag ligger lågt...
Personligen har jag alltid undrat hur snabb en GP hoj är på kvartsmilen, och detta var rejält snabbt. Men jag blev ännu mer förvånad hur bra den går även uppe i fart och kanske mest förvånad hur bra den går i de höga växlarna. Även när den segrar går den sjukt bra.
O då påsta att en svensk halvt misslyckad bankande däckkrängare som råkar ha balans för att åka på bakhjul rakt fram är bättre än pedrosa. Mja det är sjukt.
Jag har också undrat över det länge och 9.4 sek blev det här. Kanske var det inte speciellt bra grepp och troligen blir det lite bättre med lowering device som jag tror inte användes här.Hur som hellst. Personligen har jag alltid undrat hur snabb en GP hoj är på kvartsmilen, och detta var rejält snabbt. Men jag blev ännu mer förvånad hur bra den går även uppe i fart och kanske mest förvånad hur bra den går i de höga växlarna. Även när den segrar går den sjukt bra.
Har alla GP hojar nu för tiden sänkningsfunktionen som används vid start? Så grymt att ha en dragracing funktion på en banhoj.Jag har också undrat över det länge och 9.4 sek blev det här. Kanske var det inte speciellt bra grepp och troligen blir det lite bättre med lowering device som jag tror inte användes här.
Huruvida det är rejält snabbt eller ej beror på vad man jämför med
Har för mig samtliga fabrikat har det i år. Jag tycker det borde vara obligatoriskt att mäta 402- och 201-tiderna på varje banaHar alla GP hojar nu för tiden sänkningsfunktionen som används vid start? Så grymt att ha en dragracing funktion på en banhoj.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|