Samma sak hände Haydens Ducce på Aragorn för något år sen. Minns jag inte helt galet så drabbades även Melandri.
Trist att inte Bautista fick börja säsongen med en pallplats. Ser honom som det starkare kortet framför Bradl & Smith. Han skulle behöva ett kanonresultat nu i början för att boosta självförtroendet lite. När han väl tar en pallplats tror jag mycket av hans hets kommer försvinna & han därefter regelbundet kan börja utmana om pallen.
Pedrosa.. Tyckte han såg ovanligt taggad ut på presskonferensen i torsdags & sen är det precis samma visa igen. Jag har länge tyckt att han "förtjänar" en titel men om han ska vara lika ovillig i år att bjuda upp till kamp så hoppas jag HRC väljer att plocka in nån ny istället.
Trist för Yamaha att Lorenzo förstörde sin M1a, dock kul för VM då kampen börjar redan från start! Att döma av försäsongstesterna & denna helg så ser GP ut att kunna bli riktigt kul 2014.
Nakagami.. Kan inte undgå att tänka på om han skulle tagit sin första seger istället, usch & bli diskad för något man inte ens rår över. Nån i Idemitsu-teamet lär få löneavdrag kommande månad. Straffet var onödigt hårt även om regler är regler. Kunde man inte mätt upp luftflödet & sen gett tidstillägg + kraftiga böter till teamet?
Hondas nya Moto3-maskin kommer bli giftig! Lagom till Mugello/Catalunya kommer Hondan vara den nya KTM!
Stigefelt får hitta ngn annan som håller paraplyt..
Det där får du gärna förklara!
Stigefelt får hitta ngn annan som håller paraplyt
Han ska inte behöva hålla ett paraply
Hur fort gick det just där/då?
Vet ni vad ni glömmer, ALLIHOPA? Rossi kom tvåa på Qatar förra året också fast då vann Lorenzo så i praktiken slog han fler av de bästa förra året än i år.
Alltså sämre säsongsöppning än 2013 och vi vet ju alla hur det gick.
Jag förhåller mig skeptisk, han är fortfarande sopslut.
Hörni, kom igen, give it to me! SÄMRE än förra året. SÄMRE. Igen, precis som på Qatar. Ja jag säger då det...
Hörni, kom igen, give it to me! SÄMRE än förra året. SÄMRE. Igen, precis som på Qatar. Ja jag säger då det...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|