cusenheute
Ny medlem
Någon som ska till Assen på lördag och kolla? Jag ska
Ursäkta, men är inte detta samma fel som kommentatorarna begår varje racehelg? De säger:
DäckSproblem
DäckSregler
Bort med S!
Sju poäng per race är ju ungefär vad man kan förvänta sig av Vermeulen i torrt. Runt plats 8-10 alltså.3019576Regnet har helt klart gynnat honom, men ett snitt på 7 poäng i de sex torra racen tycker jag är godkänt.
Vermeulen är lite av en personlig favorit sen han körde i WSBK och redan då hoppades jag att han skulle få en bra styrning i MotoGP. Någon ny Rossi har jag aldrig trott att han ska bli (i dagens startfält ser jag bara en enda förare som kan ta över och dominera som Rossi och det är inte Butter) men väl en förare som kan vinna race i MotoGP och kanske komma topp fem i totalen.Bara en medelmåtta får godkänt om han kör i mål med sju poäng. Jag trodde du rankade Vermeulen som en förare med en storslagen framtid i MotoGP.
Jag tror CV kan vinna i torrt den dag allt stämmer och det ska bli spännande att se om han kan upprepa pole och ledningen i racet på Laguna Seca, men den här gången får motorn gärna hålla hela racet.Vermeulens problem är ju motsatt från Pedrosas. han kan inte vinna i torrt. Eftersom de felsta racen är i torrt blir det ju ett större problem än tvärtom, fast visst måste det harma Hopkins att Vermeulen som hela tiden är långsammare trots det har vunnit ett race och varit trea en gång till medan Hopkins oftast blir fyra och konstant är snabbare än sin teamkompis.
Pedrosa är överlägset bästa Honda hittills med 4 pallplatser på 8 race, om man tittar på HRCs resultat i övrigt så förstår man att det inte är Pedrosas förmåga det är fel på.
Nej, jag tror också Pedrosas enorma talang i år till stor del döljs av otillräckligt maskinmaterial. Pedrosa såg i alla år ut att vara en bättre förare än Stoner och frågan är om det fortfarande inte är så... Honda lär inte ge sig förrän dom åter har den bästa hojen så det lär visa sig...
Någon som ska till Assen på lördag och kolla? Jag ska
Nej, jag tror också Pedrosas enorma talang i år till stor del döljs av otillräckligt maskinmaterial. Pedrosa såg i alla år ut att vara en bättre förare än Stoner och frågan är om det fortfarande inte är så... Honda lär inte ge sig förrän dom åter har den bästa hojen så det lär visa sig...
Med tanke på hur det går för honda i år så står det ganska så klart att dom inte byggt någon vidare hoj....
Hur menar du? Butter har ju vunnit endel också.
Nej, jag tror också Pedrosas enorma talang i år till stor del döljs av otillräckligt maskinmaterial. Pedrosa såg i alla år ut att vara en bättre förare än Stoner och frågan är om det fortfarande inte är så...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|