men kolla in..RdP..nere på 16:e!!??..
Tur vi inte har GP i Sverige då! Hade 125GP legat på låga 6r i Kga så hade alla jue fått lägga av eller byta klass i Sverige då?
![]()
Det är skillnad på fjunisar som kör 125GP och en gammal gubbe som har kört 250GP ett bra tag med 40-11 wildcards.![]()
<Massa grymma bilder som vanligt>
Grymt uppskattat att du lägger upp alla de fina bilder du gör!![]()
..
Inte jag som hållt i kameran dock! Jag råkar bara hittar dom på en massa olika ställen på nätet.
Stackare. ComHem låter dig inte köpa Eurosport alltså?*suck* INGEN av länkarna (startbladet eller channelchooser ) funkar :-( Fy fan för Comhem! Bor i ett "comhem hus" men har TV via bredbandsbolaget, viasat guld, men har kunnat kolla på Eurosport analogt via videon, nu verkar det kört... trist som fan!
Snart ringer Mumlan och erbjuder en plats i FET.Det är skillnad på fjunisar som kör 125GP och en gammal gubbe som har kört 250GP ett bra tag med 40-11 wildcards.![]()
Till slut hittade den blinda hönan ett korn:
Oups! Där försvann Pasini från toppen i fältet.
Istället Espargaro show![]()
*suck* INGEN av länkarna (startbladet eller channelchooser ) funkar :-( Fy fan för Comhem! Bor i ett "comhem hus" men har TV via bredbandsbolaget, viasat guld, men har kunnat kolla på Eurosport analogt via videon, nu verkar det kört... trist som fan!
Jag köpte dagens race på motogp.com, kostar 80 bagis å funkar bra. Ett bra alternativ om man bara har (hade) Eurosport till att se MotoGP. Streamingen funkar stabilt vid 125, får väl se hur det blir till MotoGP då säkert fler kommer streama samtidigt.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |