Finns här ngt vänlig själ som kan lägga upp racet?naugas skrev:Blev utkörd från tv-rummet efter 20 minuter in på loppet... Det var bokat för ett möte. Längtar tills någon vänligt, eh, "Mulkusk" kanske, lägger upp en länk.
Chris Ash skrev:. Sete Gibernau visar än en gång varför han aldrig kommer att vinna VM.
sandstream skrev:Läste att Hoffman (Kawasaki) vurpat under en uppvisning och inte kommer att köra.
Han skämdes så mycket att han knappt vågade ta av sig hjälmen.
Skönt när proffsen också tabbar sig ibland!
snowwhite skrev:Jag har ju bara den tyska Eurosport hemma så på den visar dem oftast mer roliga saker än svenska eurosport och idag visade dem den där lilla olyckan, ni skulle ha sett hur roligt det var, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta...det var chokande iaf..
Ninjaboy skrev:Som teknikfreak så kan man ju inte annat än gilla KTM i MotoGP också oavsett resultat. Roberts är tydligen enda team med radio, telemetri under race, egna väderprognoser m m. Klart intressant att följa utvecklingen där.
Får man gissa att du håller på Rossi och inte är ingenjör? Roberts kanske tror att "lull-lullet" kommer att göra hojen snabbare t o m. Information är makt som någon sade.sege skrev:Dom kanske ska fokusera på att göra en hoj som går fort istället för en massa lullull, det spelar ingen roll om de kan berätta hela romaner i radion om hojen är skitkass.
Ninjaboy skrev:Får man gissa att du håller på Rossi och inte är ingenjör? Roberts kanske tror att "lull-lullet" kommer att göra hojen snabbare t o m. Information är makt som någon sade.
Vem är det som tjatar? Du har ett helt blåryksforum att härja i.Chris Ash skrev:Knip igen med ditt jävla tjat istället och låt de som vill diskutera Pedrosas och Kallios kvaltider göra det så kommer de säkert låta dig vara ifred.
skoteridioten skrev:Angående teknik.. vad är det för mp3-brillor som Hayden har?!
Jag ser på det lite annorlunda och jag gissar att Roberts gör det också. En anledning till Ferraris dominans inom F1 är att de har överlägsen telemetri som live sänder data till Maranello för beräkning av alla tänkbara race scenarion. Det kanske inte bara är tur att Ferrari alltid gör depåstopp i rätt tid t ex och vinner på det. Min gissning är att Roberts sneglat på F1 och vill ha mer data att räkna på och därmed kunna göra hojen snabbare.sege skrev:Men visst, får dom till en bra hoj är det självklart att lullull gör nytta om man hanterar det rätt.
Så lär det nog bli, alltid kul med teknikNinjaboy skrev:Jag tycker i alla fall att det är en hyperintressant utveckling och tror att de andra teamen kommer att följa efter.
Han kanske tycker det är trist att diskutera med sig själv i det forumetvalmers skrev:Vem är det som tjatar? Du har ett helt blåryksforum att härja i.
sandstream skrev:Han kanske tycker det är trist att diskutera med sig själv i det forumet
När 125-starten gick tog jag en sväng till Sigtuna, f*n så mycket roligare
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |