Fan!! Jag ville ju inte veta vem som vann!!!satan.Ravetrancer skrev:Här är min egna bild på the ONE när han vann
Jag har för mig att Rossi är 1.83, kan det stämma? Och med det är han väl en av de längre motogpförarna antar jag... Och schyssta bilder måste jag säga! Var säkert kul att ta dem! Rossi verkar ju vara en klart avslappnad och trevlig kille, helt enkelt.Nyteknik skrev:Riktigt kul att titta på bilderna. Som var kanonbra. En iaktagelse: När man på TV ser Rossi på hojen och brevid andra förare ser han riktigt lång ut. Men på bilden ser man att han är precis lika lång som Oscar. Det säger en del om hur pyttesmå t.ex. Capirossi och Melandri är. Det är för övrigt coolt som fan att han är så tillgänglig.
Max skrev:Neee, det är Oscar, men jag har haft min skugga på hans ben, räknas kanske inte...
(klantigt fotograferat av mig)
What They Said!Avanti skrev:what he said.
ironi eller? Jag ser inte oskärpa, men det kanske den är.twinner skrev:Fan!! Jag ville ju inte veta vem som vann!!!satan.
Lite oskarp är bilden
De längsta enligt MotoGP-sajten är Hoffman och Byrne som är 180 cm.naugas skrev:Jag har för mig att Rossi är 1.83, kan det stämma? Och med det är han väl en av de längre motogpförarna antar jag...
Ravetrancer skrev:Biaggi......
Biaggi e en sopa
Hur gick det för Oscar btw?? Nån som vet??
Bilderna på Rossi och alla före dom är tagna på onsdagen. De andra är tagna på torsdagen, fredagen eller lördagen.maxximus skrev:Era jävla svin!! FY FAN VAD Avundsjuk jag blir...
Var dessa bilder tagna på onsdagen eller på torsdagen Max??
Det förklarar väl att det inte finns nåt folk på läktarna, men att ni fick acces till "Påven", ja det förstår jag bara inte, sorry menade doktorn
Asgrymma bilder Max, som vanligt btw....
sandstream skrev:Hopkins ska vara 1.55
Är man 1.55 måste det väl bli svårt att nå fram till styretoscar skrev:Jag och Pålle gick förbi Hopkins i depån och han är iaf längre än 1,55...
Ravetrancer skrev:ironi eller? Jag ser inte oskärpa, men det kanske den är.
Den blev lite oskarp när den blev komprimerad.....
Du skämta va?
Speciellt din namne som försökte få upp Battaini på bönpallenMax skrev:Många som körde rakt fram i den nya chikanen under helgen
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |