Nutte
...
tippar med hjärtat, alltså det jag hoppas på (hjärnan fungerar ju ändå inte just nu) , så jag får helgardera med mitt tillfälliga handikap.
1.
pedrosa om axeln håller
lorenzo
spies
stoner out..
halvgarderar.. X
lorrenzo
stoner
spies
pedrosa
åhh en till och helgarderar 1X2
stoner
spies
lorenzo
Butter --------out lr ner i listorna om hans axel strular.. börjar faktiskt tycka synd om honom, hoppas att hans axel håller imorgon.
Han förtjänar faktiskt att vinna så bra och fort som han kör, har han en bra ej ont dag imorgon så kan han bli svår för stoner!
Spies på pall om ha kan starta bra imorgon och behålla sin 4e plats i starten och inte blir upphängd och kmr efter.. Måste komma iväg bra så han får häng på första gruppen, då luktar det pall!!
GOOOO SPIES!!!!!!!
Kommer nog få endel action från rossi på 12e plats med många uppkörningar där.
Hoppas hopkins kan få en bra start och hänga på rossi lite iaf i början och plocka ett par plac. till!
imorgon får vi se....
1.
pedrosa om axeln håller
lorenzo
spies
stoner out..
halvgarderar.. X
lorrenzo
stoner
spies
pedrosa
åhh en till och helgarderar 1X2
stoner
spies
lorenzo
Butter --------out lr ner i listorna om hans axel strular.. börjar faktiskt tycka synd om honom, hoppas att hans axel håller imorgon.
Han förtjänar faktiskt att vinna så bra och fort som han kör, har han en bra ej ont dag imorgon så kan han bli svår för stoner!
Spies på pall om ha kan starta bra imorgon och behålla sin 4e plats i starten och inte blir upphängd och kmr efter.. Måste komma iväg bra så han får häng på första gruppen, då luktar det pall!!
GOOOO SPIES!!!!!!!
Kommer nog få endel action från rossi på 12e plats med många uppkörningar där.
Hoppas hopkins kan få en bra start och hänga på rossi lite iaf i början och plocka ett par plac. till!
imorgon får vi se....