MotoGP - GRAN PREMIO bwin DE ESPAÑA

Apsis! Vem fan är Stoner? Rossi låg under två hojar och var nog i större behov av hjälp. Fast jag kan hålla med om att det nog inte behövdes fem pers för att putta igång Rossi. Där stöp Super-Sic, för övrigt. Klant.

Det var det senare där jag tänkte på, att de lyfte upp hojarna över honom har jag inget att anmärka på... ;)

Hmmm.... man får väl be om ursäkt för sina barnsliga inlägg där man kallar Rossi för både det ena och det andra. Men satan vad arg man blir :mad:

vilken jävla cirkus.
klantarsle spies som måste satsa om pedrosa för att sen krasha bort sin gratis 3e plats.
FAAN VA SUR JAG BLIR!!!!!

Last edited:
Och hayden får en välförtjänt 3e plats:rolleyes:

Varför i helvete fattar inte dum spies jäveln att han har fått en 3e plats gratis två ggr och att däcken är slut efter regn/uppehåll/regn och bara kör in 3e platsen lugnt istället för att köra om pedrosa och höja tempot igen med uppbrända regndäck när det börjar regna igen...

Ojojoj dettta var ju hyggligt bra underhållning :P Lorenzo tuffar på som tåget.. synd att jag inte tippa... iaf blev impad av simonciellis åkstil. bara fäller utt sitt spindelap långa ben å cykeln svänger in.. suuuper

När det är regnigt kan man lika gärna dra lott om skiten. Vilket fiasko.

Edit: Lorenzo var väl lite bra, då.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...