Iannone hade både rygg på och en fenomenal slipstream bakom Rossi ut på rakan när han lade sitt snabbaste varv.Vad hände med Rossi och varför ska Ianonne bjuda på fruktkorg?
Visst fick han slipstream, men han var väl ändå snabbare än Rossi fler varv? Synd att det #10 han fick häng på, hade det varit någon bättre kvalare hade Ianonne tagit poleIannone hade både rygg på och en fenomenal slipstream bakom Rossi ut på rakan när han lade sitt snabbaste varv.
.
Njae, att jaga ikapp lär ju ha sina fördelar, eller så är det en slump att Iannone inte körde ett enda fritt varv under kvalet utan ett lokomotiv framför sig (Lorenzo efter däcksbytet)? Jag vet inte, döm självVisst fick han slipstream, men han var väl ändå snabbare än Rossi fler varv? Synd att det #10 han fick häng på, hade det varit någon bättre kvalare hade Ianonne tagit pole
Rossi är ju inte känd för att vilja ha någon bakom sig under kvalen, mången gång har jag sett honom släppa av och avbryta försöket om någon är för nära bakom för att kunna dra fördel.
Så han lär ju ha hjälpt Iannone med avsikt?
Rossi är ju inte känd för att vilja ha någon bakom sig under kvalen, mången gång har jag sett honom släppa av och avbryta försöket om någon är för nära bakom för att kunna dra fördel.
Så han lär ju ha hjälpt Iannone med avsikt?
Vet inte om Iannone har tillgång till den? Nån som sitter på den infon?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|