Uppenbarligen så är det ju många som inte delar din uppfattning om att det var ett tråkigt race, utan snarare tvärtom. Så är det så jävla tråkigt och dåligt så kan du ju alltid sluta titta och bespara oss en massa sorgliga kommentarer om hur bra allt var förr. Att få titta på världens bästa motorcykelförare köra är en eloge i sig och att Marquez för tillfället är så överlägsen får vi som tittar bara acceptera. Jag tyckte att det fanns en massa andra guldkorn i det här racet att ta med sig. De första varven var ju som ett Moto3-race och ett flertal snygga och brutala omkörningar under loppet ser jag som mycket underhållande. Pedrosas uppkörning och omkörning på sista varvet var väl heller inte så jävla tråkig.
Har jag skrivit att allt var så bra förr
Det är imponerande att du gillar titta på världens besta motorsykelförare fast det är uppenbart vilka som kommer på pallen och vinner.
Trist att du tycker att alla ska tycka lika samma för att passa in i din kompis skara.
Men verkligheten är väl att alla inte tycker samma sak, det är väl bara att acceptera att alla passar inte in i dina normativa värderingar.
Vad är en brutal omkörning, och hur känns det när du upplever det?