MotoGP - Grand Prix Of Qatar

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Jag har nu kommit till en ny och riktig slutsats om vilka som kommer bli årets besvikelser:

1. Hayden
2. Elias
3. Rossi

Håller med, dock vill jag ha in Abraham också, även om han är rookie.

Ja, det blev en ful-quote..

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Om ni vill tippa vinnaren av hela GP:t så tror jag sista dagen på bet365 är den 13e mars bara så ni inte glömmer :)

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Om ni vill tippa vinnaren av hela GP:t så tror jag sista dagen på bet365 är den 13e mars bara så ni inte glömmer :)

Man tippar det i bettingtråden, lite kass aktivitet där numera. Skärpning suckers!

Jag tippar att Stoner blir farlig på kvalet, men får ett framhjulssläpp för han ser hjärnspöken på 2a varvet. Jörgen tourar sedan in vinsten med Simon i källaren och Spisen i tät fajt bakom om 2+3e platsen. Stoner gråter lite på presskonferensen och skyller på att nånn i teamet skruvade kompressionen åt fel håll eller att någon körde lite för fort på dom första varven...

Så, några takers på att Jörgen vinner i Quatar? 50 pix bjudet.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
1. Hayden
2. Elias
3. Rossi

hahaha gött mos !!

Nicky inför 2011!! "There won’t be any radical changes with the bike but we certainly want to sweeten it up in some places."

Honda har såklart jobbat hårt & hittat nått spännande man ser sin chans att plocka en VM pokal! Fast!!

Man undrar hur många team utom Honda som verkligen är taggade att krama ut det yttersta av engagemang & ekonomi a la säsong 2011!

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Jag har nu kommit till en ny och riktig slutsats:

1. Hayden
2. Elias
3. Rossi

Där har ni.... så nu behöver ni inte spekulera mer!

Fan va skoj det skulle vara. Inte mig emot då Hayden är en av mina favoriter...
Skulle vara väldigt kränkande åt ducati om Hayden får ett segerryck. :D

Håller Stoner gummisidan nedåt blir han svårslagen, framför allt på Quatar. Men han har ju många hondor på sitt samvete sedan innan så...

SoaD

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2011
Hoj
Yamaha
Skönt att det snart drar igång!

Men en fråga: hur ser ni spektaklet? Har kollat ett par år via MotoGP.com, finns det nåt kapat alternativ att se racen? Viasat Motor vill jag inte ha samt det kostar juh nåra sköna £ via Motogp men tänkte höra innan man signar igen.

Hoppas på Rossi men Stoner får gärna spöa Lorenzo...

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Hoj
Triumph 765 rs Moto2 racer

Men en fråga: hur ser ni spektaklet? Har kollat ett par år via MotoGP.com, finns det nåt kapat alternativ att se racen? Viasat Motor vill jag inte ha samt det kostar juh nåra sköna £ via Motogp men tänkte höra innan man signar igen.

Man kollar ju ganska många timmar på GP varje år så timkostnaden på att ha Viasat motor är väl försumbar. De svenska kommentatorerna är väl sådär:rolleyes:, men det får man stå ut med!
1: Stacey Coner
2: Lorre
3: Spisen
4: Peddot
5: Rossi
6: Dovi

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj

Positivt är att Matt Roberts ersätter Jennie Gow som depå reporter hos BBC! Charlie Cox och Steve Parrish är som vanligt i kommentatorsboxen även 2011 vilket bidrar att BBC är mitt alternativ även 2011 :)

Jag brukar lirka fram en bra stream för BBC bevakningen det är bara att googla så brukar det lösa sig!

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Hoj
Triumph 765 rs Moto2 racer
Bör väl kanske nämna att jag är 99 % IT-invalid så jag har inte tålamod att sitta o hitta live -streamningar som funkar o skulle "GO BANANAS" om inte skiten funkar när det hettar till, därför kör jag Viasat Motor via BB, 139:-/mån

SoaD

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2011
Hoj
Yamaha
Jo, det är väl så. På Motogp kan man ju racen i efterhand när det passar samt alla kval o träningar. Chocken i fjol var ju att Moto2 var så spännande! Ja, d blir väl halva priset när racen ofta var roligare att se än Motogp.

Vilka snackar på Viasat? När Eurosport hade var d Sandy Bärlin el nå sånt o nån till, men d va juh halva nöjet att lyssna på dom med silly season osv. :) Tobias Lyon till kom väl senare men var inte lika vass.

Roger_SWE

Skoj på hoj
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
Ducati x 3
Jag hoppas verkligen att Rossi kan vara med i toppen med Duccen.

Jag har sett på nästan alla träningar, kval och race i motogp sedan starten, men förra året var det moto2 som gällde för min del. Dom måste få in fler startande och ta bort elektroniken. Hoppas att det blir lite bättre till 2012.

17st på startplattan och 4st som slåss om segern i motogp :tummenner
42st på startplattan och 22st inom en 1 sekund på kvalet i moto2 :tummenupp

• Gilla
Reaktioner: SGM

Julleruff

EX-Racingwannabe!!
Gick med
1 Aug 2007
Hoj
ECX125
Positivt är att Matt Roberts ersätter Jennie Gow som depå reporter hos BBC! Charlie Cox och Steve Parrish är som vanligt i kommentatorsboxen även 2011 vilket bidrar att BBC är mitt alternativ även 2011 :)

Jag brukar lirka fram en bra stream för BBC bevakningen det är bara att googla så brukar det lösa sig!

När du hittar en fungerade länk....
Please, posta den här!:krama

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende