Iofs synd o missa Sete show efter racetMattias skrev:Sete slarvar nog inte med att hålla ordentligt tätt i sista svängen i år i alla fall...
Iofs synd o missa Sete show efter racetMattias skrev:Sete slarvar nog inte med att hålla ordentligt tätt i sista svängen i år i alla fall...
Gustav O skrev:Intressant! Får se hur det går - jag har ju ofta dissat Toseland en del.
Madhonda skrev:Du skojar....eller vet du nåt som inte vi andra vet....!!! Har han dopat sig under vintern kanske...eller gått i psykoterapi.
.
Detta blir ju bli spännande!! En kille som såklart Ducati skulle lotsat in i gp cirkusen när han blev champion i wsbk 2004....moto-gg skrev:James Toseland ersätter skadade Casey Stoner på Jerez http://www.racesport.nl/nieuwsitem.asp?newsid=10943
Skadeglädjen ska ju vara den enda sanna glädjen har jag hört#space skrev:Iofs synd o missa Sete show efter racet
Jag hoppas också att du har rätt!homerone skrev:Hoppas jag har rätt, är trött på att se rossi så överlägsen.
sandstream skrev:Skadeglädjen ska ju vara den enda sanna glädjen har jag hört
Ja det är väl bara att konstatera att Hollywood showen som sur Sete är kapabel till o kan sätta upp är ju ofta i klass med Talmachis (stavning!) klassiska omkörning av kallio förra året osv osv..O jag erkänner att jag låg o mös o garva gött i soffan när allt detta utspelade sig live rakt i ansiktet på folk o tro F-n att moto gp toppat i tex spanien med dessa mkt underbara o intressanta människorna
De "satte gaffeln" i Rossi fyra gånger totalt medan Rossi satte gaffeln i dem tretton respektive fjorton gånger....#space skrev:Marco o Capirex har nog otåligt väntat på premiären efter att satt gaffeln i Valentino rejält några gånger 2005.
homerone skrev:Försvinner hjärnspökena som han verkar ha och lyckas klå rossi i ett race i början på säsongen tror jag han kan bli farlig i totalen också.
Förstår det...Axxexs skrev:Mötte en del trailers i måndags på dom Spanska motorvägarna som var på väg ner till Jerez. Campatella, KTM, Repsol, aprilia och LCR var några team vi såg. Blev inte lite sugen på att vända och åka ner till Jerez istället för att köra hemåt..
Verkar inte bli någon moto gp för J.Toseland!! C.Stoner tillbaka på Hondan till fredag..http://www.crash.net/news_view~t~Stoner-returns-for-MotoGP-debut-~cid~6~id~127061.htmmoto-gg skrev:James Toseland ersätter skadade Casey Stoner på Jerez http://www.racesport.nl/nieuwsitem.asp?newsid=10943
Hoppas alla håller sig på banan o bjuder upp till bra race o visst ska Valentino ha mkt applåder för alla sina segrar osv osv i moto gp men nu får det gärna bli ett tight år in på mållinjen i sista racet O Marco är hetGustav O skrev:De "satte gaffeln" i Rossi fyra gånger totalt medan Rossi satte gaffeln i dem tretton respektive fjorton gånger....
Rossi tar det om han inte slår sig sönder och samman.
Vill du höra 800-kubikare så rekommenderar jag att ligga i koma i ca ett årMacho Woman skrev:Jag är något sjukt laddad för detta! Finns inget bättre än säsongsinledning! Grymt spännande att se hur hojarna ser ut i år och hur det går för alla som bytt team. Och hur 800-kubikarna går och låter!
Och viktigast av allt för mig: hur ska min favvo lill-Peddo klara sig? Bra, misstänker jag, men det vore oerhört skönt om han kom topp 6 redan nu, så att det verkligen ser bra ut när det gäller hans chanser att bli världsmästare någon gång.
RedBaron skrev:Vill du höra 800-kubikare så rekommenderar jag att ligga i koma i ca ett år
Järnkoll?Macho Woman skrev:Jag är något sjukt laddad för detta! Finns inget bättre än säsongsinledning! Grymt spännande att se hur hojarna ser ut i år och hur det går för alla som bytt team. Och hur 800-kubikarna går och låter!
Och viktigast av allt för mig: hur ska min favvo lill-Peddo klara sig? Bra, misstänker jag, men det vore oerhört skönt om han kom topp 6 redan nu, så att det verkligen ser bra ut när det gäller hans chanser att bli världsmästare någon gång.
Gustav O skrev:Fler som tror på Pedrosa.
"I have watched the career of Dani Pedrosa very closely since he was in 125cc and I have always been impressed by him and I expect him to be strong from the first race." Rossi
Ska bli oerhört spännande att se hur det går.
Hoppas du fick minst 10 gånger pengarna för Pedrosa, om inte mer.aoscarsson skrev:Han borde vara hungrig som rookie på hemmaplan, har satt 100kr på han som vinnare.
Håll tummarna.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |