RedBaron
Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Troligen låg intensitet på träningen under försäsongen. Det blir mer aktivitet när Checa tvålat till Peddan några lopp.valmers skrev:Järnkoll?
Troligen låg intensitet på träningen under försäsongen. Det blir mer aktivitet när Checa tvålat till Peddan några lopp.valmers skrev:Järnkoll?
sandstream skrev:Hoppas du fick minst 10 gånger pengarna för Pedrosa, om inte mer.
Visst är det så! Helgen är räddad synd bara att fredagsträningen som i skrivade stund snart börjar inte sänds på eurosport eller liknande! Jag tror att engelska eurosport sänder allt men det hjälper väl iofs inte oss här..Suzuki manager Paul Denning spekulerar ang 800cc hojarna/2007..Cykeln verkar komma ut på bana som prototyp jun/jul 2006 i Japan o med Hopper o Chris i testsadeln under hösten..Något kommer säkert att läcka ut hösten 2006 i form av film osv på nätetMacho Woman skrev:Jag är något sjukt laddad för detta! Finns inget bättre än säsongsinledning! Grymt spännande att se hur hojarna ser ut i år och hur det går för alla som bytt team. Och hur 800-kubikarna går och låter!
Axxexs skrev:Klassfoto på den lilla klassen och den stora.
80 gånger pengarna på Nakano är nog det bästa tipset om man vill ha en fet skrällchans. Rossis odds är ju, av förklarliga skäl, löjligt låga.gthyni skrev:oddsen för racet just nu:
Man kanske skulle sätta en hundring på Sete för att reta hans antagonister och dessutom tjäna en slantgthyni skrev:Sete Gibernau (ESP/Ducati) 5.50
1.90 är väl knappast dåligtGustav O skrev:80 gånger pengarna på Nakano är nog det bästa tipset om man vill ha en fet skrällchans. Rossis odds är ju, av förklarliga skäl, löjligt låga.
Funkar fintobruT skrev:och nu ligger live timing nere
sandstream skrev:Funkar fint
Troligtvis.obruT skrev:REGN ?????
Surt sa rävenEvilEd skrev:Visst suger livet när man har väntat på detta i flera månader och kortet i dekodern lägger av på Torsdagkväll , och efter MÅNGA samtal till CanalDigital så säger dom att dom skickar ett nytt kort och att jag borde få det Måndag eller Tisdag .
Helt oförstående att jag behöver kortet NU och säger att jag får ju tillgång till alla filmkanaler i 2 veckor vad fan hjälper det mig
obruT skrev:nu börjar det....(på live timing)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|