Det finns naturligtvis ett väldigt bra skäl till att Michelin valt Hayden till den där reklamsnutten, förutom att han möjligen är "slätstruken" och "utan personlighet" etc.
Han är VÄRLDSMÄSTARE.
Sansa! Vilket då? Att jag e trött på Lorenzos pekfinger pekande i varje kamera han passerar, eller att jag inte vill se han i motogp!?
Ärligt talat tror jag faktiskt att de flesta har glömt det vid det här laget.Spot on kompis! )
Men de flesta här vill helst glömma det.
Sansa! Vilket då? Att jag e trött på Lorenzos pekfinger pekande i varje kamera han passerar, eller att jag inte vill se han i motogp!?
Ärligt talat tror jag faktiskt att de flesta har glömt det vid det här laget.
Plats elva i sammandraget. Efter Hofmann. "Buhuuuu-huuuu-huuuu-snyft-snyft-snyft..."
Att prata om roadracingförare som man inte känner eller ens har träffat som "vidriga" har en lätt ton av hysteri i sig.
Synd.
Du lär ju få se det i motogp![]()
Pekfingret kan man väl stå ut med bara man slapp se dom där jävla godisklubbornaValentino, Möjligen Haga i wsbk o Jorge Lorenzo 250gp e d "dresserade apor" jag kommer att tänka på, o där e d väl just den vidrige pekfinger pekande Jorge som e värst i dagsläget, hoppas personligen verkligen att slippa honom i motogp!
Oj Oj Oj vad vi tycker samma i denna fråga! Hans personlighet utåt i tv rutan är botten!
För övrigt går det idag att läsa att Team KR tar in Kurtis Roberts för Mugello.
http://www.crash.net/news_view~cid~6~id~148391.htm![]()
Ytterligare en bra anledning att hålla på Lorenzo nästa säsong alltså.2955491Sansa! Vilket då? Att jag e trött på Lorenzos pekfinger pekande i varje kamera han passerar, eller att jag inte vill se han i motogp!?
Jag tror Burgess skiter fullständigt i att Rossi fick för sig att ställa sig på taket till BMW:en. Vem menar du det är som regisserar allt då, eftersom förarna som tex. Rossi i det här fallet är viljelösa marionetter? När de deltar i en reklamfilm så är de såklart regisserade men tex. Rossis segerupptåg är han nog mest skyldig till själv.
Haja att allt är regisserat...
Ja förutom att nån liten apa stod och hoppade på ett BMW-tak då förståss!
Gee vilken spontanitet! Så friskt och käckt!
Teammanager Burgess samt BMW-mannen tyckte att det var ett jättebra upptåg!
*not*
Obegripligt. Om det inte är ett desperat försök att få in maximalt med testdata för att få till stånd en snabb förändring av det katastrofala läget.För övrigt går det idag att läsa att Team KR tar in Kurtis Roberts för Mugello.![]()
Pekfingret kan man väl stå ut med bara man slapp se dom där jävla godisklubbornaDet verkade i början på säsongen som att man skulle slippa sitta och reta upp sig på det,men i helgen var dom tillbaka.Hoppas dom fastnar på tvären någonstans
![]()
Ytterligare en bra anledning att hålla på Lorenzo nästa säsong alltså.![]()
Jag tror Burgess skiter fullständigt i att Rossi fick för sig att ställa sig på taket till BMW:en. Vem menar du det är som regisserar allt då, eftersom förarna som tex. Rossi i det här fallet är viljelösa marionetter? När de deltar i en reklamfilm så är de såklart regisserade men tex. Rossis segerupptåg är han nog mest skyldig till själv.
Självklart är väl folk både spontana och fria i manövern, men i sin helhet så är ju förarnas liv en väl regisserad såpa, där varenda minut är inplanerad. De ger presskonferenser med väl friserade svar, diplomatiska uttalanden om både banor och konkurrentter osv.
Tjing för att man inte blir särskilt berikad av att se Nicky i rosa diskhandskar.![]()
Det är synd om Rossi...
Jaså du ser det så ... för min del har jag funderat över vem fan som vill ha ett däck som suger upp vatten?!?!?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |