MotoGP Le Mans 2007

sandstream

Guest
För att de skulle göra en mainstream-produktion riktad mot en bred målgrupp. Då måste man vara slätstruken.
Slätstruken passar väl bättre in på Butter, så trist och intetsägande att han inte ens skulle kunna sälja vatten i Sahara.

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Först fegkörde han som fan i regnstänk-föret, sen gick han inte tidigt och bytte till intermediate, körde lika långsamt med de däcken, gick sen in och bytte ytterligare en gång till regndäck, och låg sen bara och körde för att kunna ta en poäng.
Mycket illa kört för att ha pole och i yamaha-fabriksteamet tycker jag.
"It's because he is shit" :D Hoppas de ger Edwards Yamaha till Vermuelen snart.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Slätstruken passar väl bättre in på Butter, så trist och intetsägande att han inte ens skulle kunna sälja vatten i Sahara.

Det beror på hur man använder orden, jag skulle nog också säga att Hayden är slätstruken. Butter är inte slätstruken, kanske uttryckslös men inte slätstruken. Med slätstruken menar jag slät-struken, alltså tillrättalagd, polerad, utjämnad, anpassad. Jag skulle nog säga att Butter är allt annat än slätstruken, utåt sett framstår han som kärv och svåråtkomlig, han bryr sig inte om att anpassa sin utstrålning för att få andras acceptans och gillande.

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Tjing för att man inte blir särskilt berikad av att se Nicky i rosa diskhandskar. :rolleyes:

Vad tänkte han på. :va En redig karl är väl för fan inte rädd för lite väta på fingrarna.

Näää.... att han gör reklam för däck i den där utstyrseln är ta mig fan skam.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Själv tycker jag det (som jag har skrivit tidigare) är skönt med någon som är "trist" och "intetsägande". Motsatsen: sell-out, marionett, dresserad apa finns det tretton på dussinet. Till exempel TrickDaddy som är jätteduktig på att bete sig exakt så som hans arbetsgivare och sponsorer vill framför kameran. Visst är det rimligt att man är en god ambassadör för de som är med och betalar för verksamheten. Men man måste inte radera sin egen person eller avsäga sig allt vad integritet heter för det.

Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
dresserad apa finns det tretton på dussinet.

Valentino, Möjligen Haga i wsbk o Jorge Lorenzo 250gp e d "dresserade apor" jag kommer att tänka på, o där e d väl just den vidrige pekfinger pekande Jorge som e värst i dagsläget, hoppas personligen verkligen att slippa honom i motogp! D du tar upp e ju inte alls på tapeten i dagsläget, då alla e ruggit lugna o stilla pojkar nuförtiden.

Reklamen har nog angagerat tusentals runt om i världen o d e såklart exakt vad Michelin vill. Ett riktigt avslut på reklamsnutten vore ju såklart att panorera kameran åt sidan för att fånga upp en sittandes o sovande Dani :tummenupp

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
...o där e d väl just den vidrige pekfinger pekande Jorge som e värst i dagsläget, hoppas personligen verkligen att slippa honom i motogp!
Men, sansa sig nu... :näsblod

Dr.Bike

Guest
Tjing för att man inte blir särskilt berikad av att se Nicky i rosa diskhandskar. :rolleyes:

Vad tänkte han på. :va En redig karl är väl för fan inte rädd för lite väta på fingrarna.

Vad aggressiva vi är!

Nicky skrattar HELA vägen till banken iaf, och JAG hade mer än gärna haft de där handskarna på mig om jag fick samma ersättning! :D

Att han skulle vara en slätstruken dresserad apa är bara ännu ett nytt angreppssätt från Haydenhatarna och ännu en sten i rullning här på SH.
Vem av toppförarnba gör INTE som de blir tillsagda?
Rebelliske Rossi? Vilda Vermuelen?

Haja att allt är regisserat...
Ja förutom att nån liten apa stod och hoppade på ett BMW-tak då förståss!
Gee vilken spontanitet! Så friskt och käckt! :)
Teammanager Burgess samt BMW-mannen tyckte att det var ett jättebra upptåg! :klappar

*not*

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...