sandstream
Guest
Det är klockrent!Älskar det där förbindliga beg.bilhandlarleendet på slutet där det glimmar till i en tand!
Undra varför Michelin inte bad att få Butter istället
Det är klockrent!Älskar det där förbindliga beg.bilhandlarleendet på slutet där det glimmar till i en tand!
En annan sak; vad f*n är detta!?
http://www.youtube.com/watch?v=67WPetq2PhQ
De där två är så djupa och analytiska så vi vanliga kan inte förstå hur tungt de har detD va det där med en bild o tusen ord!!
För att de skulle göra en mainstream-produktion riktad mot en bred målgrupp. Då måste man vara slätstruken.Det är klockrent!
"Jag behöver mer hjälp från Honda.", säger TrickDaddy.
Fy f*n vad uselt!
För att de skulle göra en mainstream-produktion riktad mot en bred målgrupp. Då måste man vara slätstruken.
Slätstruken passar väl bättre in på Butter, så trist och intetsägande att han inte ens skulle kunna sälja vatten i Sahara.För att de skulle göra en mainstream-produktion riktad mot en bred målgrupp. Då måste man vara slätstruken.
"It's because he is shit" Hoppas de ger Edwards Yamaha till Vermuelen snart.Först fegkörde han som fan i regnstänk-föret, sen gick han inte tidigt och bytte till intermediate, körde lika långsamt med de däcken, gick sen in och bytte ytterligare en gång till regndäck, och låg sen bara och körde för att kunna ta en poäng.
Mycket illa kört för att ha pole och i yamaha-fabriksteamet tycker jag.
Slätstruken passar väl bättre in på Butter, så trist och intetsägande att han inte ens skulle kunna sälja vatten i Sahara.
Själv tycker jag det (som jag har skrivit tidigare) är skönt med någon som är "trist" och "intetsägande". Motsatsen: sell-out, marionett, dresserad apa finns det tretton på dussinet. Till exempel TrickDaddy som är jätteduktig på att bete sig exakt så som hans arbetsgivare och sponsorer vill framför kameran. Visst är det rimligt att man är en god ambassadör för de som är med och betalar för verksamheten. Men man måste inte radera sin egen person eller avsäga sig allt vad integritet heter för det.Slätstruken passar väl bättre in på Butter, så trist och intetsägande att han inte ens skulle kunna sälja vatten i Sahara.
dresserad apa finns det tretton på dussinet.
Näää.... att han gör reklam för däck i den där utstyrseln är ta mig fan skam.
Men, sansa sig nu......o där e d väl just den vidrige pekfinger pekande Jorge som e värst i dagsläget, hoppas personligen verkligen att slippa honom i motogp!
Tjing för att man inte blir särskilt berikad av att se Nicky i rosa diskhandskar.
Vad tänkte han på. En redig karl är väl för fan inte rädd för lite väta på fingrarna.
Näää.... att han gör reklam för däck i den där utstyrseln är ta mig fan skam.
Men, sansa sig nu...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |