MotoGP MALAYSIA

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Rotorp skrev:
2447869 Trist om Hayden bara bevakar...

VM skall vinnas i toppen, inte placeringsbevakning.

Vadå, tror du inte Nicky körde på alla cyllar? Hans ledning är ju inte vidare stor, så jag tror att varje poäng är viktig.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Zee skrev:
2447863 Nu missade jag de 8 första varven men fi fan sicket jäla rejs det var. För min del kör Vale som en världsmästare och har fortfarande det där lilla extra som de andra INTE har. Bra kört av Capirex men Vale är en klass i sig. Köra in 20-meterslucka på sista varvet!!! Forget'bout it.
Fast Rossi omkörning av Capirex gör ju att Capirex tappar väldigt mycket i den kruvan vilket gör att han inte kan komma ifatt. Den var sjysst men på gränsen.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Hayden skall inte vinna MotoGP i år!!!

Rossi eller Pedrosa tippar jag på faktiskt, men hoppas innerligt på Rossi då han är den som kan körasom bäst när det krävs som mest.

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
Ravetrancer skrev:
2447876 Hayden skall inte vinna MotoGP i år!!!

Rossi eller Pedrosa tippar jag på faktiskt, men hoppas innerligt på Rossi då han är den som kan körasom bäst när det krävs som mest.

Frågan är hur loppet sett ut om Dani varit oskadd.. Tydligen gick stygnen upp igen under racet.

/J

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
crashtestdummy skrev:
2437619 1. Rossi (tänd som satan efter förra gpt)
2. Capirossi lika tänd som rossi men blixten slår inte ner i caprix 2 ggr i rad.
3. Hayden
4. den eviga eftersläntraren Nakano.
hehe, jag hade rätt rad i topp tre. fast det var fel hondaförare. Jag försov mig och kom in i racet varv 16. men jag är nöjd ändå, tror det var 8 eller nio passeringar bara på det varvet.:tomten

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Hayden kommer inte att vinna totalt om han inte speedar upp lite de sista racen.
De senaste har han inte riktigt räckt till ...

Fan va kul Capirex och Rossi hade idag ... :D

Thompson

uääää!
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
CBR 600RR
Yes, va viktigt för Rossi. Jag lyckades tippa in 1,2 och 4an. Pedrosa överraskade verkligen...men nä...jag gillar inte honom allt för mycket. Nog för att han är enormt duktig...men han har ju lika mycket personlighet och utstrålning som en sten.

Ett fördjävla bra race förresten!!:yoparty

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
aRWe skrev:
2447943 Ännu en dag på jobbet.:)

Ett sånt jobb vill jag också ha... :mad:

Va söta de var i knäet på varandra.
"Titta vilken gentleman han är som tar med en stol till Pedrosa." "Nähe?" "Nej, den var till hjälmen!"

:hihi

Priyantha

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2006
Hoj
Ingen... :(
Klantig som man är så, försov jag mig,(skyller på öl o vin) och missade racet. Nån som har det inspelat eller vet om det går nån repris?

Holy Rider

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha
Ravetrancer skrev:

Pedrosa blir världsmästare i år !

Kentucki Kid kan åka hem och åka AMA...
Nej ut med Hayden till nästa år och in med Biaggi så det blir lite fighter under racen

Mr Magsnus

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
R6-99
Så fruktansvärt spännande att titta på MotoGP när det är så jämnt som det var idag, längtar redan till nästa helgs race i Australien!
Tycker Pedrosa gjorde den starkaste insatsen med sin tredjeplats, såg lite jobbigt ut när han skulle kliva av hojen. Slappt när Rossi bar fram en stol och de trodde att han tog fram den åt Dani, sen la han sin hjälm på den haha:hihi

(btw första inlägget i racingforumet)

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Jag hoppas att Hayden vinner - det kommer bli kul forumsdiskussioner ända tills nästa säsong börjar. Forumet kommer att vimla med krav typ "no points for second place".:hihi
#69 blev frånåkt av det lilla charmtrollet idag, undrar om han hade ont eller var glad för sin tredjeplats. Ansiktsuttrycket är ju alltid det samma. :va

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ravetrancer skrev:

Instämmer, men ser lika gärna Pedrosa som mästare. Tyckte han visade bra med tåga genom att bärga tredjeplatsen med ett uppyxat knä. Kunde ju knappt ta sig av hojen för egen maskin.

Starkt.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Inga ursäkter från Hayden:

Nicky Hayden, Repsol Honda: 4th.
“It was quite a frustrating day because we didn’t have enough speed today. We got a little bit behind on Friday and yesterday’s qualifying session was washed out which didn’t help, but the bottom line is the guys in front of me were faster today. I felt like I rode my hardest and for that I’m proud, but at this level sometimes that isn’t good enough. I’ve got no excuses – the bike, the set-up and the tyres were pretty good, yet we couldn’t quite go at their speed. It didn’t feel great just being off the back that little bit. We’ll keep fighting though – there’s four races to go and some tracks I really like coming up. We’re still in it, and we’ll keep working hard.”

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
valmers skrev:
2450612 Inga ursäkter från Hayden:

Nicky Hayden, Repsol Honda: 4th.
“It was quite a frustrating day because we didn’t have enough speed today. We got a little bit behind on Friday and yesterday’s qualifying session was washed out which didn’t help, but the bottom line is the guys in front of me were faster today. I felt like I rode my hardest and for that I’m proud, but at this level sometimes that isn’t good enough. I’ve got no excuses – the bike, the set-up and the tyres were pretty good, yet we couldn’t quite go at their speed. It didn’t feel great just being off the back that little bit. We’ll keep fighting though – there’s four races to go and some tracks I really like coming up. We’re still in it, and we’ll keep working hard.”

Märk att killen skriver att trots att det inte är något fel på hojen/däcken, så är det "we" som inte har farten.
D.v.s han är stolt över sin egen insats, men det är "we" för att han inte kunde köra lika fort som de andra.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
oFFkeFF skrev:
2450620 Märk att killen skriver att trots att det inte är något fel på hojen/däcken, så är det "we" som inte har farten.
D.v.s han är stolt över sin egen insats, men det är "we" för att han inte kunde köra lika fort som de andra.
Underligt att han inte mässar om "the front goes....jump jump jump" och konspirationer och sabotage och ont i tån och fan och hans moster.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
valmers skrev:
2450642 Underligt att han inte mässar om "the front goes....jump jump jump" och konspirationer och sabotage och ont i tån och fan och hans moster.

Nej, Hayden är ju för chicken för sådant, här lyckas han ju till och med lura folk att han inte klagar ;)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln