Var i M:ets inlägg står det något om brutet nyckelben?Kommer inte ihåg att han kört med brutet nyckelben denna säsongen. svar på inlägg 79
Kommer inte ihåg att han kört med brutet nyckelben denna säsongen. svar på inlägg 79
Kommer inte ihåg att han kört med brutet nyckelben denna säsongen. svar på inlägg 79
Vad är det du syftar på?
Det bottnar i att jag inte gillar den glättiga attityden MM visar, visst ska han ha creds, Kan jämföras vad Spies gjorde i wsbk,,Men att lilla tjuriga Lorenzo inte vill backa en millimeter tycker Åtminstonde jag är respektabelt,
Visst blev Mgp mycket mera spännande när MM klev in i leken,
Vem sa att Hayden var slut??
Han kan inte vara slut för han har aldrig varit något speciellt. En mid pack rider med ett jäkla flyt under en säsong.Vem sa att Hayden var slut??
Ibland är Ni nästan lite tuffa i Era omdömen, kan jag tycka- bara att finnas kvar i 10 år (varav 5 i Ducati) gör väl honom lite speciell? Om det var gnöl eller inte har jag ingen inblick i, men vad som skrevs var väl att 2007 års Honda inte precis utvecklades med en förare i Haydens storleksklass i åtanke, mer för en mycket liten och lätt spanjor?Han kan inte vara slut för han har aldrig varit något speciellt. En mid pack rider med ett jäkla flyt under en säsong.
Han har tre (3) racevinster under 10 år i GP!! Hur man kan hylla honom är ofattbart.
Det bottnar i att jag inte gillar den glättiga attityden MM visar, visst ska han ha creds, Kan jämföras vad Spies gjorde i wsbk,,Men att lilla tjuriga Lorenzo inte vill backa en millimeter tycker Åtminstonde jag är respektabelt,
Visst blev Mgp mycket mera spännande när MM klev in i leken,
Ibland är Ni nästan lite tuffa i Era omdömen, kan jag tycka- bara att finnas kvar i 10 år (varav 5 i Ducati) gör väl honom lite speciell? Om det var gnöl eller inte har jag ingen inblick i, men vad som skrevs var väl att 2007 års Honda inte precis utvecklades med en förare i Haydens storleksklass i åtanke, mer för en mycket liten och lätt spanjor?
Hayden har inte talang (eller i vart fall kapacitet) för att tillhöra skaran av Aliens, så är det nog. Men han är enligt uppgift en av de mest besjälade, ja nästan fixerade, förare som funnits i depån under denna tid. Det är nog inte bara tur som ger mästartitlar heller, han tillhör trots allt en exklusiv klick som snuvat Rossi på en titel under kanske hans starkaste period. Jag har en känsla av att vi kommer att se en intressant säsong av en både erfaren och hungrig Hayden på sin produktionshynda 2014.
Hoppas jag i alla fall Men att avfärda Hayden som en midpack rider tycker jag inte är rättvist, han förtjänar kanske ett lite bättre omdöme än så? Tyvärr tror jag trots allt att torrväder i morgon innebär fight om platserna 7-10. Tyvärr.
Mina 2p
Och, han verkar vara en djäkla trevlig kille, allmänt omtyckt av alla i depån och fri från dåliga bortförklaringar när det går dåligt! MYCKET hedervärt och klädsamt i en tid när gnällspikar står på rad och GÄRNA gör sin röst hörd.
Det var väl senast förra helgen som ett kval gick i upptorkande och Nicky låg lite längre bak är han brukar. Då menade han att han själv var orsaken för "I didn't show enough commitment". MYCKET elegant och ovanligt i dessa kretsar. EN förare jag önskar ALLT gott.
Jag värderar inte MotoGP-förarares karriärer efter hur trevliga de är eller hur PK uttalanden de gör i pressen. Om man säger "och ni som sa att Hayden var slut" så är min naturliga reaktion, han kan inte vara slut eftersom han inte någonsin varit något speciellt i mina ögon. Han är varken bättre eller sämre nu än han varit tidigare.Och, han verkar vara en djäkla trevlig kille, allmänt omtyckt av alla i depån och fri från dåliga bortförklaringar när det går dåligt! MYCKET hedervärt och klädsamt i en tid när gnällspikar står på rad och GÄRNA gör sin röst hörd.
Det var väl senast förra helgen som ett kval gick i upptorkande och Nicky låg lite längre bak är han brukar. Då menade han att han själv var orsaken för "I didn't show enough commitment". MYCKET elegant och ovanligt i dessa kretsar. EN förare jag önskar ALLT gott.
Penalty points!!P€RRA;5912738 skrev:Intressant att se Lorenzo sätta sitt då snabbaste varv med ganska exakt 40 minuter kvar under gulflagg. Var det inte då man skulle sakta ner?
Marquez fortsätter att imponera
Vad håller Tech3-killarna på med?
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2