Spanjorer kan det där med takt och ton när de är i asien har jag hört.
http://www.theguardian.com/sport/2008/aug/10/olympics2008.olympicsbasketball
Spanjorer kan det där med takt och ton när de är i asien har jag hört.
http://www.theguardian.com/sport/2008/aug/10/olympics2008.olympicsbasketball
P€RRA;5912738 skrev:Intressant att se Lorenzo sätta sitt då snabbaste varv med ganska exakt 40 minuter kvar under gulflagg. Var det inte då man skulle sakta ner?
Penalty points!!
Kan nån ringa RD och förklara, eller vänta... han trillade ju inte så då var det inte lika farligt.
Den här tröjan är väl inte helt PK...
Ja, JL har ju blivit bra mycket roligare att se på nu med en rejäl dos djävlar anamma och att han inte släpper en tum om han har något att säga till om. MM har definitivt satt lite fart på cirkusen. Hade varit intressant om han tog titeln i år (Vilket han antagligen inte gjort om JL inte kraschat sönder sig) och JL kommer igen nästa år och kör lika envist och hårt hela säsongen.
Det tror jag också men om som svensk blir man ju indoktrinerade av media och minsta tecken på att alla människor inte är stöpta i samma form måste bekämpas och slås ner.Marquez tröja tror jag är menad som en hyllning. Ett sätt att visa att han är en av japanerna, som slåss på deras soda för att vinna titeln åt dem.
Hycklaren Lorenzo fortsätter att övertygaPenalty points!! Kan nån ringa RD och förklara, eller vänta... han trillade ju inte så då var det inte lika farligt.
Det var ett modigt påstående.
Får man fråga vad du baserar det på?
Enligt svenska regler ska det vara BORT med det varvet, eller snarare DQ. Men om han ramlat så hade det varit ok...
Har det hänt i Sverige att det blivit så?
Alla raceentusiaster här är välkomna till uppesittarkväll hos Kortedala MK, start ca kl 23-24!
Förfilmer av racekaraktär tills direktsändningen från Motegi börjar, allt på storbild. Kiosk finns och kall bärs sägs finnas i kylen.
Att JL tappade bra mycket poäng på att inte kunna köra och inte kunna köra fullt ut, så många att jag tror att han hade haft mer än 18 poäng till.
Marieholmsgatan 128 DSå jevla coolt! Var i Gbg ligger det?
Ja, det är därför jag orerar lite grann här, det hände mig på Åsen 2007(?). Jag och sju till blev diskade för att vi satte snabbaste varv i ett race som hade låååång gulflagg (OCH halkvarningsflagg) i början på racet och sedan började det dugga när flaggan drogs in. Vi satte alltså våra snabbaste varv under gulflagg. De tre förare som ramlade under gulflaggen, och per definition försatte de jobbande funktionärerna för fara, de fick inget straff.
Vem gjorde störst fel; de som ramlade eller vi som inte gjorde det?
Och NEEEEEEEEEJ då, jag är inte långsint!!!!
Jo, det hade han kanske. Men JL har en DNF och MM leder med 18 poäng, sina TVÅ DNF:er till trots. Om JL inte hade kraschat och OM MM inte haft två DNF så hade MM lett med ännu mer skulle jag gissa.
Det går ju alltid att spekulera om hur en säsong skulle slutat om inte det ena eller andra hade hänt. Men det ger knappast nåt.
Han kan inte vara slut för han har aldrig varit något speciellt. En mid pack rider med ett jäkla flyt under en säsong.
Han har tre (3) racevinster under 10 år i GP!! Hur man kan hylla honom är ofattbart.
Alla raceentusiaster här är välkomna till uppesittarkväll hos Kortedala MK
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |