2003.sandstream skrev:När jag ändå blottar min okunskap: När började Melandri köra i MotoGP-klassen?
2003.sandstream skrev:När jag ändå blottar min okunskap: När började Melandri köra i MotoGP-klassen?
Nej, minns talangen Melandris mediokra förstasäsong på M1:an, med en 15:e plats i VM. Låt vara att M1:an av vissa klassificerades som "farlig" då.Goodstuff skrev:Pedrosa har alla förutsättningar att bli den mest framgånsgrika av de två förarna i Repsol Honda. Men det är ju på inga sätt säkert.
sandstream skrev:Jo, jag tänker så här:
De du rablar upp (förutom Melandri) har gått från 250 till 500 tvåtakt och jag tror att steget från en 500 tvåtakt till en 990 fyrtakt är mindre än steget från en 250 tvåtakt till en 990 fyrtakt.
Frågan uppstod då vi diskuterade hurvida Pedrosa kommer att prenumerar på pallplatser nästa år i MotoGP.
Mina frågor var ställda för att jag ville veta, inte som någon typ av ironi eller sarkasm
När jag ändå blottar min okunskap: När började Melandri köra i MotoGP-klassen?
valmers skrev:Men herregud, Katoh är ju för bövelen inte med oss längre.
Inte lyckades alls är ju inte riktigt sant då han ju faktiskt vann på PI 96 och även hade en tredjeplats, Capirossi är vass men han har ju faktiskt bara vunnit fyra gånger i största klassen trots 117 starter i största klassen.Chris Ash skrev:(en förare som Capirossi lyckades inte alls under sina 2 första säsonger i 500 och skickades ju ner i 250 igen)
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |