Dr.Bike
Guest
INtressant hur olika reaktionerna är när det är klart vem som vinner. Med Hayden och Stoner var det långa och intrikata diskussioner men nu är det kanppt några inlägg.
Det tolkar jag som att alla vet att nu är ordningen återställd och de två senaste årens förvirring var mer en slumpens skördar än att Rossi är slut som proklamerats från många håll.
Till #space vill jag bara fråga om FIAT Yamaha teamet fortfarande är lika desperata och i sönderfall?
Du behöver inte vara så efterklok Gustav. Alla team har problem till och från, och det hade Yamaha i inledningen av säsongen.
Nu när Rossi bevisat sin storhet och redan säkrat titeln, är det som sagt inte mycket att säga.
Du kan väl notera istället att alla som kritiserat tidigare nu hyllar honom, det är ju ingen som sitter och tjafsar om än det ena än det andra som vissa racingprofeter gjorde med Hayden, om man säger så. Så varför passar du på att vara tyken?
Kan vi inte alla bara glädjas med Rossi?
Han kommer nog att fortsätta att tippa Nicky som vinnare året ut också.
Nicky har ju tagit sig i kragen avsevärt.
Lite under Damoklessvärdet kanske, men det är väl roligt det med?
Nu såå...
HURRA..HURRA...HURRA...HURRAAA!!!!! Fy fan vad nice det känns.!!
Och det råder väl ingen som helst tvekan om vem som är BÄST!!!! Idag bär jag hyllsningströja på jobbet, och alla mina arbetskamrater skakar på sina huvuden, men det skiter jag i!!!
TJING!!!
//Mad
Jaaa!
Vist var det roligt!
Och att kunna försegla titeln med en vinst oxå, dessutom på Hondas hemmabana, måste kännas extra fint!
Bra detta för dina nerver oxå
Inget mer nagelbitande, inget mer gömma sig i garderoben och kika med ena ögat bara, inget magont!
Grattis. Kul.
Ja, det är för jävligt! Fattar inte japanerna att vi behöver sova på söndagsmornarna?!?!? Och Eurosport; varför i h-e ställer inte de krav på att japan ska ändra sin tidszon? Det är ju fruktansvärt hänsynslöst mot oss européer att de bara bryr sig om att ha dagsljus själva och skiter i oss! Jävla egoister!! Jag hoppas också att Eurosport tappar MotoGP och att det kommer in en starkare TV-kanal som kan diktera vilka tidszoner som gäller för alla länder så man bekymmersfritt kan sova på mornarna ...
Det var ren jäkla tur att jag spelade in live-sändningarna och såg dem när det passade mig ...
Inte helt säker på att din ironi gick fram broder.
Det ska bli riktigt kul o se dovi nästa år, jag tror starkt på den grabben. Hayden på en ducce kan nog bli rätt intressant också, jag tror duccen passar haydens körstil utmärkt!
Rossi är det bara o buga sig för, vilket sätt o ta hem titeln dessutom!
Jag har exakt samma uppfattning
Last edited: