Konstigt att Barbera och Hayden kommer så långt ner när de ändå placerade sig 3/4 på kval
Ja någon som vet om ducati testar nya motorn nu??
...och nu rapporterade SVT Sporten om motoGP från Mugello med rörliga bilder och ställning i mästerskapet
Det händer väl inte alltför ofta att det rapporteras från motoGP?
Jo, det händer faktiskt titt som tätt, även om det bara brukar vara ett par sekunder...och nu rapporterade SVT Sporten om motoGP från Mugello med rörliga bilder och ställning i mästerskapet
Det händer väl inte alltför ofta att det rapporteras från motoGP?
Och du fick veta det först av alla! Grymt!
Eller?Now hear this, now hear this..
Rossi har skrivit på hos Ducati för 2 år till !!!
Lite inside info..
Ciao ciao
Ok, ja, man har ju inte direkt navelsträngen in till TV Sporten, så det är förmodligen lätt att missaJo, det händer faktiskt titt som tätt, även om det bara brukar vara ett par sekunder
Det räcker att man blinkarOk, ja, man har ju inte direkt navelsträngen in till TV Sporten, så det är förmodligen lätt att missa
Kevin Schwantz försöker alltid mästra andra i sina texter. Han vet hur det är. Hur andra borde ha gjort. Vem som har gjort bäst ifrån sig. Jag tycker man kan fråga sig vem av Schwantz och Stoner som är mest trovärdig i att värdera och kritisera den andre...Kevin verkar inte vara så förtjust i Casey...
”You back away...
You don't...
Last time I checked...”
Har pga av resa först nu sett Sachsenring och Mugello MGP och det är mig ett stort nöje att - som så många här så gärna gör när det gäller vissa andra deltagare - trumpeta ut: Stoner är SOPSLUT!
Bromsar omkull sig i Tyskland och åker av i Italien, sicken j*vla nolla!
Bevisar vad jag alltid tyckt, han är mentalt klen och bara konkurrenskraftig då han sitter på totalt överlägset material - gôtt att slippa fjanten i framtiden!
Har också läst rykten om att Marlboro är mycket intresserade av att sponsra Rossi på Yamaha nästa säsong, någon som vet mer?
(Ber om ursäkt om Rossi-info är old news - har inte haft Internet på ett tag.)
Kevin verkar inte vara så förtjust i Casey...
I'd like to start by talking about MotoGP in general, because there's a topic that Sachsenring brings up. That is everybody's favorite Australian, Casey Stoner. You've got to give Casey credit for trying, but when you end up in the gravel because you couldn't go fast enough to beat your teammate, you test the limits of adhesion and you crash. You back away from that and say, "I made a mistake and it cost me a good result." You don't, in the press conference, or whenever you have a chance to talk to someone in the media, say, "Marshaling is what caused me to not get a good result today." Last time I checked, gravel was not part of the track. And if you're going to race Grand Prix bikes, and you don't want to have to depend on marshals to give you a good result or not give you a good result, then stay out of the frickin' gravel. Easy as that. And if you end up there, and your bike won't start - as deep as he was in that gravel trap, they'd still be pushing that Honda right now to try and get it out of the gravel. And then what were they going to do? Because you've got to push-start the thing, and it's uphill to the finish line. I don't care if you had a hundred marshals there, you ain't going to get it started.
http://www.superbikeplanet.com/2012/Jul/1207.htm
Tack!
Tycker absolut inte illa om Stoner, han är en mycket bättre förare än vad jag någonsin kommer bli, men jag är trött på alla dessa Stonerfans, lägg ner förfan, det spelar ingen roll vad folk tycker, det enda som spelar någon roll är vem som vinner race, och det är Lorenzo, you go girl!
Med den logiken ska alltså alla andra vara tysta och lyssna när Rossi och Ago berättar hur det är?Kevin Schwantz försöker alltid mästra andra i sina texter. Han vet hur det är. Hur andra borde ha gjort. Vem som har gjort bäst ifrån sig. Jag tycker man kan fråga sig vem av Schwantz och Stoner som är mest trovärdig i att värdera och kritisera den andre...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|