MotoGP Mugello "Grand Premio D"Italia Alice"

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
БОБАН;3626051 skrev:
Är det de svenska komentatorer?

Jag lyssnade på englska och tyckte det var roligt när dom snacka i 125cc racet där dom skämta och skrek så fort det hände något.

Jo, Brittiska Eurosport kan verkligen det där med kommentatorer! :yoparty

Har inte läst hela tråden, ser ju racen i efterhand, kan bara säga att engelska kommentatorer är oslagbara...Toby och Julian tror jag kombinerat med Mamola som springer runt och surrar...Dom här grabbarna har inlevelse kan jag lova.

Håller med, jag har slutat se det live för att få se det med grabbarna tre istället. Helt klart värt någon timmes väntan. Det är som att lyssna på Zachrisson, med humor! :D

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Inte för att det spelar någon roll eftersom man bör bedömas efter prestation (och kanske personlighet), men det har varit uppe flera gånger att Rossi synts hånglande med damer på italienska paparazzi-fotografier (smygröker gör han också). Däremot har han dem inte med på jobbet, det har inte jag heller, har ni?

Så därmed kan man:
1. sluta spekulera i hans privata preferenser
2. sluta använda nedsättande och otrevlig språk
3. sluta drömma om Rossis tjejer eftersom de spelar i en annan division än 99,9% av de manliga medlemmarna här (Serie A vs Korpen motion div 2)

:fakta

FastFreddie5

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2007
Hoj
Honda CBR 600 RR-08, numer Elitidrottsman!
nyss hemkommen

Kom nyss hem från en långhelg i Florens. Första Moto gp't för min del och det var helt grymt! Fy fan vad folk! Är det någon som sett en officiell publiksiffra? Rossi är ju gud där borta, alla går i 46 tröjor, kepsar, flaggor allt! Vi såg riktigt bra på en av kullarna med en tv-monitor framför oss. Vilken anläggning! Tänk om man fick köra på en sådan bana någon gång istället för våra go-cart banor. En sak som jag reagerade på var att rossis hoj lät betydligt mindre än pedrosas och stoners. Speciellt duccen dånade som f-n. Varje varv när rossi passerade tutade, skrek och klappade alla människor och var helt vilda. Riktigt kul! Kan verkligen rekommendera detta som ett långhelgs resemål med tjejen. Racing på söndagen, sightseeing några dagar på vespa i det fantastiska landskapet med mat man bara kan drömma om hemma. Vi åker tillbaks nästa år!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
En sak som jag reagerade på var att rossis hoj lät betydligt mindre än pedrosas och stoners. Speciellt duccen dånade som f-n.
Yamaha är de enda som kör med en riktig ljuddämpare, primärt eftersom Rossi tycker det starka bullret ur öppna megafoner stör hans koncentration för mycket.

Harada lämnade en lucka. :fakta
..och blev påkörd/avkörd.

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Racing på söndagen, sightseeing några dagar på vespa i det fantastiska landskapet med mat man bara kan drömma om hemma. Vi åker tillbaks nästa år!
Yepp, Florens coh Toscana är toppen. Jag var där 10 dagar runt påsk. Vill man sen ha absolut bästa boende för pengarna så kontaktar man: http://www.invitoscana.it/ENG/casatoscana.html Det går bra att skriva på svenska, fast man får svar på "skandinaviska". De fixar boendet och tjänsten kostar inget, inte ett öre. De har ett fantastiskt kontaktnät på boende. Hälsa från mig :hej

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Last edited:
Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping