Om min moster hade haft pungkulor hade hon varit min morbror.Jag tror han hade kunnat bli mästare 2006, om inte Sete fällt honom på Catalunya.
Om min moster hade haft pungkulor hade hon varit min morbror.Jag tror han hade kunnat bli mästare 2006, om inte Sete fällt honom på Catalunya.
БОБАН;3626051 skrev:Är det de svenska komentatorer?
Jag lyssnade på englska och tyckte det var roligt när dom snacka i 125cc racet där dom skämta och skrek så fort det hände något.
Har inte läst hela tråden, ser ju racen i efterhand, kan bara säga att engelska kommentatorer är oslagbara...Toby och Julian tror jag kombinerat med Mamola som springer runt och surrar...Dom här grabbarna har inlevelse kan jag lova.
Jag tror han hade kunnat bli mästare 2006, om inte Sete fällt honom på Catalunya.
Inte för att det spelar någon roll eftersom man bör bedömas efter prestation (och kanske personlighet), men det har varit uppe flera gånger att Rossi synts hånglande med damer på italienska paparazzi-fotografier (smygröker gör han också). Däremot har han dem inte med på jobbet, det har inte jag heller, har ni?
Så därmed kan man:
1. sluta spekulera i hans privata preferenser
2. sluta använda nedsättande och otrevlig språk
3. sluta drömma om Rossis tjejer eftersom de spelar i en annan division än 99,9% av de manliga medlemmarna här (Serie A vs Korpen motion div 2)
Om min moster hade haft pungkulor hade hon varit min morbror.
...han kanske fick betalt för sin "Haradamanöver" långt om länge isf.
(bra betalt enl mig)
...han kanske fick betalt för sin "Haradamanöver" långt om länge isf.
(bra betalt enl mig)
Yamaha är de enda som kör med en riktig ljuddämpare, primärt eftersom Rossi tycker det starka bullret ur öppna megafoner stör hans koncentration för mycket.En sak som jag reagerade på var att rossis hoj lät betydligt mindre än pedrosas och stoners. Speciellt duccen dånade som f-n.
..och blev påkörd/avkörd.Harada lämnade en lucka.
Yepp, Florens coh Toscana är toppen. Jag var där 10 dagar runt påsk. Vill man sen ha absolut bästa boende för pengarna så kontaktar man: http://www.invitoscana.it/ENG/casatoscana.html Det går bra att skriva på svenska, fast man får svar på "skandinaviska". De fixar boendet och tjänsten kostar inget, inte ett öre. De har ett fantastiskt kontaktnät på boende. Hälsa från migRacing på söndagen, sightseeing några dagar på vespa i det fantastiska landskapet med mat man bara kan drömma om hemma. Vi åker tillbaks nästa år!
Harada lämnade en lucka.
..och blev påkörd/avkörd.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari