MotoGP Mugello.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2972918 Varför då?
Rossi är ju alltid den värdige vinnaren och när han inte vinner är det någon annans fel, eller?
Måste det där dras upp så fort någon skriver att den vill att Rossi ska vinna?
Dåliga förlorare är ju surt men dåliga "vinnare" är fan ännu surare....

sandstream

Guest
Måste det där dras upp så fort någon skriver att den vill att Rossi ska vinna?
Dåliga förlorare är ju surt men dåliga "vinnare" är fan ännu surare....
Ja, när samma person alltid skriver att Rossi ska vinna och sedan skyller på femtielva olika saker när han inte gör det så tycker jag det är okej.

Vem är dålig vinnare? Jag?

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Stoner och Pedrosa slåss om segern, sista varvet bromsar stoner på sej, men tack vare effekten/duccen vinner han racet med 0.06 sec.
Sista pallplatsen tas av Elias, dags för han att visa att vad han går för, tät följd av de Puniet, Rossi och Hopkins..
Hoffman gör en topp 10 pga av sin starka ducce, melandri och capirex går ihop och är borta från racet.. Ungefär så tror jag de går till... :rolleyes:

så blir de

1 stoner
2 pedrosa
3 elias
4 de Puniet
5 rossi
6 hopkins

Hoppas de blir så

1 de Puniet
2 hayden
3 elias
4 pedrosa
5 rossi

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Ja, när samma person alltid skriver att Rossi ska vinna och sedan skyller på femtielva olika saker när han inte gör det så tycker jag det är okej.

Vem är dålig vinnare? Jag?

Men måste du skriva det bara för att det är ok? Det är inte så innovativt längre och det leder, som du säkerligen vet, till att trådarna spårar ur och blir totalt ointressanta, alternativt att man inte orkar sålla ut det som verkligen är intressant. Jag pallar sällan läsa tex MotoGP-trådarna för att de ALLTID spårar ur efter ett kort tag. Tycker du att ditt (och några andras) nöje att dra upp tjatet samt hålla det vid liv är större än den sammanlagda irritation det medför?

/L.Ess

Edit:

Stoner
Rossi
Melandri

Lorenzo
DeAngelis
Dovizioso

Pasini
Pesek
Talmacsi

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
1. Stoner
2. Rossi
3. Capirex

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Men jag säger bara... tjing..tjing...tjing!!
för att Rossi tar hem det här på söndag.

Som tvåa kommer Melandri....och som 3:a....ja.. Capirossi måste se till att vinna lite mark nu. Men det blir förmodligen Stoner. Om inte han såklart roffar till sig första platsen. IGEN!!! :huvet Nää...man blir fan gråhårig av årets GP.

//Madelene

Haha, du måste vara forumets värsta Rossi-fucko, för att låna Valmers uttryck.
Men vi gillar Dig ändå. :pannkyss
Det måste vara okej att hålla på Vale, även om vissa här verkar vara av en annan åsikt av deras aldrig sinande tjat att döma.

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
Haha, du måste vara forumets värsta Rossi-fucko, för att låna Valmers uttryck.
Men vi gillar Dig ändå. :pannkyss
Det måste vara okej att hålla på Vale, även om vissa här verkar vara av en annan åsikt av deras aldrig sinande tjat att döma.

När vi va på finalen på Valencia förra året så fanns det en
och annan Rossi-fucko.
Men det hjälpte inte ändå:huvet :D
Men den här gången tror jag det är dags.

Rossi Får allt att funka i helgen:tummenupp
Butter Visar att det inte va tur förra säsongen
Capirex Nu är det dags.
Edwards Får till sin Yamaha som han vill ha den.
Hayden (Kan fan inte misslyckas jämt...)
Melandri känns som 6:a borde gå att få till.
Stoner (efter att ha varit av banan)
Hopper pga nått strul som sinkar honom.

sandstream

Guest
Tycker du att ditt (och några andras) nöje att dra upp tjatet samt hålla det vid liv är större än den sammanlagda irritation det medför?
Det är knappast ett nöje eftersom jag riktade mitt inlägg mot något som jag tycker är tjatigt.

Men vi avslutar det här och ser fram emot helgens race istället :)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2973402 Det är knappast ett nöje eftersom jag riktade mitt inlägg mot något som jag tycker är tjatigt.

Men vi avslutar det här och ser fram emot helgens race istället :)
Vad är det som är tjatigt? Att Madhonda innerligt önskar att Rossi ska vinna och därmed ser på loppen med andra glasögon än dig? Det är vissa element som jämt drar upp "värdig" mästare och det är inte "Rossi-fuckona". Jag tror de flesta kan den trallen nu.
Klart får du skriva och svara på det du tycker är tjatigt men man kan välja sina slag och Madhonda är inte ett av dem, du kan skälla tills örona blö´r för hon kommer inte ändra sig öht. :D

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
...men man kan välja sina slag och Madhonda är inte ett av dem, du kan skälla tills örona blö´r för hon kommer inte ändra sig öht. :D

Damn right..!!!:tummenupp

Jag VILL ju att han ska vinna....och gör han inte det, så beror det på någonting mer än att han inte har förmågan att köra så fort att han vinner.

JAG är helt övertygad att, om du ger ett antal förare EXAKT samma material. Då sopar han banan med dom. Visst....jag kan ha fel...men med så många titlar som han har rott hem, beror det på något mer än bara "tur" med materialet.

Nog om detta.....!!!

Det blir satans spännande i alla fall.

MadsomärettSTOLTRossifucko :wiggle

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Vad är det som är tjatigt? Att Madhonda innerligt önskar att Rossi ska vinna och därmed ser på loppen med andra glasögon än dig?

I mina glasögon kommer Bridgestone än en gång krossa Valentinos drömmar om seger i år. Föresten Gustav var d ok att skriva om Bridgestone :rolleyes:

homerone

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg 390
Jag tror faktiskt att Rossi inte är det han en gång var. Med så många titlar i bagaget så måste han ju vara lite mätt, jag menar vad ska han bevisa? Såklart vill han ju vinna men det sista lilla extra tror jag är borta.
Visst med lite flyt så kan han nog ro hem det i år också, men det känns som att det är många som kan ta hem det i år.

Mina 50cent. :)

-Walter-

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Gixxer 1000
I mina glasögon kommer Bridgestone än en gång krossa Valentinos drömmar om seger i år. Föresten Gustav var d ok att skriva om Bridgestone :rolleyes:

Är du anställd på Bridgestone?
Stor aktieägare i Bridgestone?
Sponsrad av Bridgestone?
Hotad av Bridgestone?

Eller är det nåt annat som jag missat?

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Hoj
Monster 900 -02
För att bryta bort ifrån däcksdiskussionen lite...

Ducati har nya motorer.

Min enkla fråga är följande:
Om tex Stoner inte alls gillar/trivs på den nya motorn, är det då tillåtet för teamet att kitta hans hoj med den gamla motorn? :va

Alltså måste både hojarna i teamet ha likadana motorer? :7peta

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...