sandstream
Guest
Varför då?Nää...man blir fan gråhårig av årets GP.
Rossi är ju alltid den värdige vinnaren och när han inte vinner är det någon annans fel, eller?
Varför då?Nää...man blir fan gråhårig av årets GP.
Måste det där dras upp så fort någon skriver att den vill att Rossi ska vinna?2972918Varför då?
Rossi är ju alltid den värdige vinnaren och när han inte vinner är det någon annans fel, eller?
Ja, när samma person alltid skriver att Rossi ska vinna och sedan skyller på femtielva olika saker när han inte gör det så tycker jag det är okej.Måste det där dras upp så fort någon skriver att den vill att Rossi ska vinna?
Dåliga förlorare är ju surt men dåliga "vinnare" är fan ännu surare....
Ja, när samma person alltid skriver att Rossi ska vinna och sedan skyller på femtielva olika saker när han inte gör det så tycker jag det är okej.
Vem är dålig vinnare? Jag?
Men jag säger bara... tjing..tjing...tjing!!
för att Rossi tar hem det här på söndag.
Som tvåa kommer Melandri....och som 3:a....ja.. Capirossi måste se till att vinna lite mark nu. Men det blir förmodligen Stoner. Om inte han såklart roffar till sig första platsen. IGEN!!! Nää...man blir fan gråhårig av årets GP.
//Madelene
Haha, du måste vara forumets värsta Rossi-fucko, för att låna Valmers uttryck.
Men vi gillar Dig ändå.
Det måste vara okej att hålla på Vale, även om vissa här verkar vara av en annan åsikt av deras aldrig sinande tjat att döma.
Det är knappast ett nöje eftersom jag riktade mitt inlägg mot något som jag tycker är tjatigt.Tycker du att ditt (och några andras) nöje att dra upp tjatet samt hålla det vid liv är större än den sammanlagda irritation det medför?
Vad är det som är tjatigt? Att Madhonda innerligt önskar att Rossi ska vinna och därmed ser på loppen med andra glasögon än dig? Det är vissa element som jämt drar upp "värdig" mästare och det är inte "Rossi-fuckona". Jag tror de flesta kan den trallen nu.2973402Det är knappast ett nöje eftersom jag riktade mitt inlägg mot något som jag tycker är tjatigt.
Men vi avslutar det här och ser fram emot helgens race istället
...men man kan välja sina slag och Madhonda är inte ett av dem, du kan skälla tills örona blö´r för hon kommer inte ändra sig öht.
Vad är det som är tjatigt? Att Madhonda innerligt önskar att Rossi ska vinna och därmed ser på loppen med andra glasögon än dig?
I mina glasögon kommer Bridgestone än en gång krossa Valentinos drömmar om seger i år. Föresten Gustav var d ok att skriva om Bridgestone
Eller är det nåt annat som jag missat?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |