MotoGP Phillip Island 2007

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

Bifogat

  • idol.jpg
    idol.jpg
    20.4 KB · Visningar: 224

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Får vem som helst ställa upp där?

Du tänkte likadant som jag nu! :D

Tror att det ingår i deras vanliga serie och den är säkert en öppen serie som man kan anmäla sig till. Ska vi köra där nästa år? ;)
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Du tänkte likadant som jag nu! :D

Tror att det ingår i deras vanliga serie och den är säkert en öppen serie som man kan anmäla sig till. Ska vi köra där nästa år? ;)

Det är väl helt naturligt att man tänker precis så, eller är vi insnöade på något vis?:va
 

sandstream

Guest
Jo visst.. Men det funkar inte för alla, så du snälla gör det inte!
Ska nog åla mig upp på hojen insmord i babyolja och be Swedie om hemadresserna till ett par av racingforumets profiler och skicka över bilderna som julkort. Självklart signerade och med lite oljefläcklar på :2cool
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Ska nog åla mig upp på hojen insmord i babyolja och be Swedie om hemadresserna till ett par av racingforumets profiler och skicka över bilderna som julkort. Självklart signerade och med lite oljefläcklar på :2cool

Boris Jr
Komlossy ut. 72 apt 105
40515 Debrecen
Magyar

Jag ser fram emot julkortet....
 

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Kan man inte köra ordentligt funkar det ju alltid att ta av sig kläderna :rolleyes:
I det här fallet var det väl det omvända? Hon slängde kläderna och fick en styrning :näsblod Förstod jag det rätt så hade hon aldrig ens kört hoj för ett år sedan, men någon tyckte att hon skulle vara snygg i tight skinnställ och att serien behövde en blond hästsvans...

Vem strippade du för få att få R1:an ;) Ska du FIAT-dekaltrimma denna nu då Perra? ditt Rossif.... :D
 

sandstream

Guest
Jag ser fram emot julkortet....
Jag tror du kommer att ångra dessa rader. Du kommer att ha mig på näthinnan även när du sluter ögonen :D
Vem strippade du för få att få R1:an ;) Ska du FIAT-dekaltrimma denna nu då Perra? ditt Rossif.... :D
Det är faktiskt NyTeknik som gått in som personlig sponsor till mig. Han tyckte att en så reko kille som jag skulle ha en ordentlig hoj så han ringde Finax och fixade ett lån. Han kommer även att sköta markservicen i depån nästa år, laga mat, tvätta, bädda osv :hihi
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Stoner o d övriga får ursäkta, den hetaste just nu e Hayden som var snabbast under testerna i Japan o verkligen verkar fått rätt bitar att passa o fart på HRC Hondan..:tummenupp

Nicky:
“It seems like we wait all year to get our crack at Phillip Island and now finally the time is here and we get our chance. I love the place – it’s old-school and I can’t wait to get on the track on Friday morning. In the past Phillip Island has been pretty kind to me. I’ve had two pole positions in a row and a few good results and it’s just a track I really enjoy riding.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Japp. Med placeringarna trettonde, fjärde och nionde är Hayden det hetaste i klassen. Lägg till att han var snabbast på ett test där hela fem förare deltog varav tre var testförare så framstår han som sjukt sizzlin´hot.. ;)
 

Dr.Bike

Guest
Japp. Med placeringarna trettonde, fjärde och nionde är Hayden det hetaste i klassen. Lägg till att han var snabbast på ett test där hela fem förare deltog varav tre var testförare så framstår han som sjukt sizzlin´hot.. ;)

Glädjedödare! :mad:
 

Dr.Bike

Guest
Huvudet på spiken!

Inte då. Roligaste inlägget idag.

Absolut!
Gustav vet att jag inte är arg, trots smileyn som ser lite aggressiv ut :)

Sen tror jag å min sida att Hayden inte heller har med toppstriden att göra oavsett vad han sitter på...
Däremot Pedrosa - han vill ju nu bevisa sig efter en DNF och en omgång där Rossi körde ifrån honom.
Det skulle allt smaka att komma tvåa i sammandraget för den lille spanjoren!
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Japp. Med placeringarna trettonde, fjärde och nionde är Hayden det hetaste i klassen. Lägg till att han var snabbast på ett test där hela fem förare deltog varav tre var testförare så framstår han som sjukt sizzlin´hot.. ;)



Nicky Hayden, 1m 47.277s – 89 laps Motegi test
“Well, we almost had Motegi to ourselves – there weren’t a lot of riders here today. We did a lot more work today, testing the new fairing and some clutch parts. These were not parts we will use this year but are probably for next season.

Hetast i klassen definitivt när man hittar rätt med Nickys HRC Honda vilket jag såklart tror att man gör till helgen bl.a utifrån Motegi testet där Nicky även "märkligt nog iår" hittade ett mkt väl fungerande Michelin framdäck, konstigare än så e d inte.



Hur lät d i våras.. Ducatin går bara fort på rakorna, vänta till dom mer knixiga banorna! tjena ....

Huvudet på spiken!

Team Fiat Yamaha kan ju oxå teoretiskt överaska under helgen, möjligen att man passerar 10:e strecket :tungan
 
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nicky Hayden, 1m 47.277s – 89 laps Motegi test
“Well, we almost had Motegi to ourselves – there weren’t a lot of riders here today. We did a lot more work today, testing the new fairing and some clutch parts. These were not parts we will use this year but are probably for next season.

Hetast i klassen definitivt när man hittar rätt med Nickys HRC Honda vilket jag såklart tror att man gör till helgen bl.a utifrån Motegi testet där Nicky även "märkligt nog iår" hittade ett mkt väl fungerande Michelin framdäck, konstigare än så e d inte.
Hur kan han vara hetast i klassen? Hittat rätt me hans hoj för att han e snabbare än fyra förare på ett test? D e konstigare än så, helt klart. Vad du tror e en annan femma.

Hur lät d i våras.. Ducatin går bara fort på rakorna, vänta till dom mer knixiga banorna! tjena ....
Vad det nu hade med saken att göra så var det ju så i början av året. :pannkyss
Efter Qatar och Jerez var ju den analysen korrekt. Ducatin var snabbare än de andra primärt rakt fram men gick lite sämre i kurvorna. Efter testet på Mugello så hittade Ducati bättre balans i hojen och den gick bättre på de kurvigare banorna och det har varit den bästa hojen hela säsongen med några undantag.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Hur kan han vara hetast i klassen?

Potentialen på PI

Stoner e mätt..
Valentino e slut..
Dani deppar o e sur över att behöva rejsa på lika vilkor som Nicky..
Edvards vet hur att ställa in racesetup, men sen då ?
Checa drömmer våta wsbk drömmar..
Marco o Elias har klippkort hos Dr:Costa, får d svårt..
Suzuki o Kawasaki kör om 2:a o 3:e platser..
Barros längtar bara hem.. :tungan

I sällskap av trötta o förvirrade individer e såklart Nicky stekhet... :)



Vad det nu hade med saken att göra så var det ju så i början av året. :pannkyss..

Inte mer än att motogp 2007 verkligen inte e statisk o utan överaskningar, sen e d ju upp till var o en att tyda o värdera dagsformen hos förarna :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top