En bild av hur fantastiskt nära Du kan komma racet på PI...
jupp, jag va där -94, dock på wsb finalen, men..
otrolig bana, gick varvet efter racen, mkt fint
Låter som en minnesvärd resa. Man kan ju lätt citera Svennis att d ser "mökke fint ut" !! En sak man slås av när man ser bilder från just PI e hur nära publiken kommer banan, har man från nått håll tagit upp den frågan ur ett säkerhets perspektiv nångång?
Rossi har ju redan en sönderhoppad beamer så jag håller tummarna för att Stoner får den.BMW M Award - MotoGP Best Qualifier 2007
1. Stoner 27:20:054
2. Rossi + 0.346
3. Pedrosa + 3.335
Sjukt sönderhoppad, bilplåtslagaren hade en veckas jobba tt fixa ill den.3221791Rossi har ju redan en sönderhoppad beamer så jag håller tummarna för att Stoner får den.
Stoner medelade på en presskonferans igår att han kommer köra med #1 nästa år. "Ducati förtjänar det" sa han.
Den här gången kanske han blir så glad att han sparkar in en av dörrarna eller slänger hjälmen i vindrutanSjukt sönderhoppad, bilplåtslagaren hade en veckas jobba tt fixa ill den.
CVs hyllning till Barry Sheen
Jag håller tummarna för att han kommer att stå på pallen och att han spöar Hopper som gått ut och sagt att ett av hans mål den här helgen är att komma före CV i mål (det är ju en självklarthet men det är väl inte så ofta man går ut med det till pressen).Åh fy fan va läcker!!
Faktum är att jag tror att vi får se CV på pallen efter racet också!
Den här gången kanske han blir så glad att han sparkar in en av dörrarna eller slänger hjälmen i vindrutan
CVs hyllning till Barry Sheene
Funktion före utseende kan väl aldrig bli fultLacken är ju riktigt snygg och klassisk, men fan vad suzukin är ful i övrigt..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|