Fuck!!! Synd att Stoner åkte av Hoppas att Rossi kraschar hårt och att Hayden vinner!
Instämmer. Och Kallio fick man inte ens se röken av...Under all kritik att Stoners krasch inte filmades...
Det mest spännande loppet sen Estoril 2006, fan va kul. Hoppas det fortsätter så här.
Stoner måste ju ha någon ombordkamera så man kunde få se lite från hans krasch.
Sändningen från MotoGP.com var värdelös. När jag körde Hi-Res+ hängde den sig flera gånger och det laggade. Det var lika dant förra året från Qatar, jag hoppas de andra racen blir bättre.
Instämmer. Och Kallio fick man inte ens se röken av...
Grymt bra race för övrigt, bra tempo. Lite synd om Capirossi som gick av i sista svängen bara. Ah just d Stoner va de lite mer synd om ja, först går han favorittippad omkull när han leder, blir överglänst av team-kollegan och sen får ingen ens se vurpan... jobbigt.
Hayden, Dovi, Pedrosa & Lorenzo körde alla över min förväntan ivaref. Spies hamna väl där man kunde vänta kanske, fast d är himla bra gjort också
Instämmer. Och Kallio fick man inte ens se röken av...
Grymt bra race för övrigt, bra tempo. Lite synd om Capirossi som gick av i sista svängen bara. Ah just d Stoner va de lite mer synd om ja, först går han favorittippad omkull när han leder, blir överglänst av team-kollegan och sen får ingen ens se vurpan... jobbigt.
Hayden, Dovi, Pedrosa & Lorenzo körde alla över min förväntan ivaref. Spies hamna väl där man kunde vänta kanske, fast d är himla bra gjort också
Konstigt mitt flöt på kanon i Hi Res+ Du måste stänga av all nerladdning av xxx hehe
Det var väl ändå Alvaro Bautista som gick av i sista böj, och inte Capirossi!
Vafan, kan man inte tanka xxx samtidgt, fan också...
Då var det min dator kanske, vilken browser använder du, jag kör mozilla.
Synd att Hayden inte kunde sista pallplatsen. I övrigt gick ju allt enligt plan. Skapligt spännande också.
Moto2 var ju också ett bra race. Mycket trevlig inledning på säsongen skulle jag vilja påstå.
Undras, ...måtte vara första gången den med sämst noterad topphastighet av alla vinner racet.
Säger en del om vinnarens skicklighet.
Undras, ...måtte vara första gången den med sämst noterad topphastighet av alla vinner racet.
Skönt att se Hayden så aggresiv - det var länge sedan.
Eller effekten av slipstreaming.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |