crashtestdummy
Ompa ompa.
Förstår inte att ni klagar så väldigt. Jag tykte det var ett kanonlopp. Massor av action och oförutspådda händelser. Bara att se Boners utgångar på start och målrakan var ju homoerotiskt vackert!
Är inte heller riktigt med på vad det gnälls på, bästa på länge. Om det var nåt sömnpiller var det väl motor2, förutom att följa Bradls "hyggliga" upphämtning.
Stoner är femjävlig på att gränsåka sin Honda
Jag sa inte att Spies hade kunnat vinna men han var den enda i fältet som körde 1.39 tider och satte dem även på varva 18-19. Han hade kanske inte vunnit men han hade kunnat ge Stoner mer av en match.Stoner var i särklass. När andra eldat framdäcken sedan länge så putsar han sitt eget nysatta varvrekord på varv 20! Spies hade blivit tvåa, men Stoner hade han inte kunnat rå på.
Jag tror också att Spies hade kunnat åtminstone matcha Stoner och blivit tvåa.Jag sa inte att Spies hade kunnat vinna men han var den enda i fältet som körde 1.39 tider och satte dem även på varva 18-19. Han hade kanske inte vunnit men han hade kunnat ge Stoner mer av en match.
Spies var inte den enda på 1.39! Han var inte ens snabbast. Så peak:ade han redan sju varv tidigare än StonerJag sa inte att Spies hade kunnat vinna men han var den enda i fältet som körde 1.39 tider och satte dem även på varva 18-19. Han hade kanske inte vunnit men han hade kunnat ge Stoner mer av en match.
Spänning för mig är inte att se vilka som kan få ett framdäck att hålla distansen ut. Inte synd om Hayden, han chansade på ett annat val, som för honom höll i sju varv. Racet var på 28.Faktum är att det var väl ett "spännande" lopp med MotoGP mått mätt.
Simoncelli kör jojo-race. Uppe på 3:de slutar 12:a. Vad var det som hände??
Rossi kör oxå lite jojo-race. Och gör det bra med dom förutsättningar han har på sin jävla spagettihoj.
Hayden, nää...nästan så man tycker synd om han.
Bautista....bra gjort alltså. Sukan verkar funka för honom.
//M
Men är inte det väldigt typiskt för Butter? Han kan dominera race om han får en liten lycka men blir han omkörd är racet över för hans del. Det är iaf vad mitt korta minne säger.Jag tror också att Spies hade kunnat åtminstone matcha Stoner och blivit tvåa.
Intressant att Pedrosa inte hade en chans när väl Stoner blåste om, och att Spies inte verkar hämmas alls av de set-up-problem som Jörgen pratar om.
OK. Spliting hairs.Spies var inte den enda på 1.39! Han var inte ens snabbast. Så peak:ade han redan sju varv tidigare än Stoner
Som jag tolkar Edwards var det inte större fel på Suzukin i dag. Men visst, han hade nog precis som alla andra presterat bättre på en satellit-Honda.Bautista - kan någon ge honom en riktig hoj nästa år? Elias maskin t.ex.
Estoril i år var ju inte så, men det är lite undantaget som bekräftar regeln.Men är inte det väldigt typiskt för Butter? Han kan dominera race om han får en liten lycka men blir han omkörd är racet över för hans del. Det är iaf vad mitt korta minne säger.
Nope, ingen kappvändare. Avataren visar en cool åkbild, men de underhållande sladdarna var det en annan förare som producerade igår. Jag tycker fortfarande Stoner är gnällspik och tråkig för racingenDags att byta avtar snart med tanke på att du bytt favoritförare, till den som vinner.
Jag har i varje fall ingen vinnare på min avatar.Nope, ingen kappvändare. Avataren visar en cool åkbild, men de underhållande sladdarna var det en annan förare som producerade igår. Jag tycker fortfarande Stoner är gnällspik och tråkig för racingen
Förstår inte att ni klagar så väldigt. Jag tykte det var ett kanonlopp. Massor av action och oförutspådda händelser. Bara att se Boners utgångar på start och målrakan var ju homoerotiskt vackert!
Inget fel varken på Bautista eller Suzukin. Men med tanke på att Suzuki tidigare haft två förare och större satsning så gissar jag att att det ändå är hojen som är den begränsande faktorn.Som jag tolkar Edwards var det inte större fel på Suzukin i dag. Men visst, han hade nog precis som alla andra presterat bättre på en satellit-Honda.
Som sagt, en del är ju väldigt lättroade och har en kravnivå i tröskelhöjdExakt! Klagasångens hörs mest hos de som håller sideshow bob fanan högt och enstaka rossifuckon som skyller allt på HRC och Ducati Ett fantastiskt race helt enkelt
Suzukis problem är ju fram för allt att den funkar uselt när det inte är varmt. I går var det väl nära 30 grader och då funkar den riktigt bra. Men visst är hojen en av de sämre, inget snack om det.Inget fel varken på Bautista eller Suzukin. Men med tanke på att Suzuki tidigare haft två förare och större satsning så gissar jag att att det ändå är hojen som är den begränsande faktorn.
Frågan är om någon kommer att minnas något annat än att Stoner vann titeln?
Inget fel varken på Bautista eller Suzukin. Men med tanke på att Suzuki tidigare haft två förare och större satsning så gissar jag att att det ändå är hojen som är den begränsande faktorn.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|