vOLt
aeronautica militare
Jag tror knappast att det kommer bli bättre för ducati med deras budget samt att Italien håller på crasha.
Men, men...de skulle ju vinna hela skiten nästa år? Det var ju säkert som amen i kyrkan.Jag tror knappast att det kommer bli bättre för ducati med deras budget samt att Italien håller på crasha.
Men, men...de skulle ju vinna hela skiten nästa år? Det var ju säkert som amen i kyrkan.
Oj, har du äntligen slut på grappa?Jag tror knappast att det kommer bli bättre för ducati med deras budget samt att Italien håller på crasha.
Huvudsponor är väl Philip Morris, inte italienskt. Alltså, om Italien kraschar så räcker väl PM's pengar längre och till mer då italienare och deras export blir billig. Andra sponsorer som AMG, UPS och Shell får kanske "mer för pengarna".Jag tror knappast att det kommer bli bättre för ducati med deras budget samt att Italien håller på crasha.
Du är nog ensam om att fundera på om Hondan är bättre än Suzukin.det vet man inte försen stooner kört suzukin eller bautista hondan väl? tycker förare och hoj funkar över förväntan till den budgeten
Inte kan väl ekonomin i Italien gå så dåligt? De bygger ju världens bästa produkter och har valt en riktigt smart kille till ledare...Jag tror knappast att det kommer bli bättre för ducati med deras budget samt att Italien håller på crasha.
Har någon något tips om vart man kan antingen streama eller ladda ner MotoGP loppen från -11 säsongen? Sitter på jobb just nu varpå varenda jävla site som innehåller ordet "torrent" är spärrad...
hade du varit mer snäll så hade du fått en invite till racing for me
Så lite så.Nu kom jag på varför jag slutade läsa SH.com. Tack för påminnelsen S&S3M.
Och när ska du lära dig att skriva som en vuxen, med stor bokstav?
När jag nyss kollade racet förundrades jag över hur tomt det var på läktarna.
Är inte amerikanarna intresserade av Roadracing eller vad?
Någon som vet?
Okej, gissade att det var så, trisst att jag förmodligen hade rättStatusen på motogp i usa är väl ungefär som bott i Sverige?
Har för mig att arenan tar ca 400.000 personer när de kör Indy 500 så de dryga 60.000 som var där i söndags ser inte ut att vara så många.När jag nyss kollade racet förundrades jag över hur tomt det var på läktarna.
Är inte amerikanarna intresserade av Roadracing eller vad?
Någon som vet?
Jag har varken gnällt på stavningen eller påstått att jag själv skulle vara någon ny Strindberg. Men att använda stor bokstav och punkt är bland det första man får lära sig i skolan och ska man kommunicera med andra vuxna via text är det en fördel att känna till detta.Säger han, och börjar nästa mening med "Och". Måste du vara ett arsle, och anmärka på folks stavning. Alla har kanske inte din gedigna utbildning och fantastiska kunskap om grammatiska regler. eller så bryrsig inte alla om sånt när dom skriver på ett forum, eller kanske inte änns kann, men har ändå huvet på skafft. pungt.
Knappast - om inte krig, naturkatastrof eller annat massivt elände tvingat skribenten ur skolan efter 2:a klass...men har ändå huvet på skafft
Knappast - om inte krig, naturkatastrof eller annat massivt elände tvingat skribenten ur skolan efter 2:a klass...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|