Masonit
Gudomlig sporthojare
Å jag som satt upp mig på 2 år för Comhem, enbart för Motogp.
\Masonit
\Masonit
Om dom nu vill göra loppen "mer tillgängliga", varför inte lägga ut dom gratis som WSBK?Sen gällande att Eurosport inte ska sända MotoGP: anledningen var väl att de ville göra sändningarna mer tillgängliga? Dvs de kommer säkerligen att sändas på en vettig kanal men vilken har jag ingen aning om.
WSBK ser du gratis på www.worldsbk.com
Som jag tolkar det så vill Dorna nå ut ännu mer än idag och då framförallt via Free-to-air kanaler, dvs inte viasatsport, canal+ sport osv.Risken är väl att inget svenskt bolag vill betala massa pengar till Dorna för att visa MotoGP för den lilla publik som dom trots allt har i sverige
Jag mail:ade Boxer, skrev att jag bara tecknar avtal om MotoGP sänds även nästa år i deras kanaler. De skrev att det lutade åt TV4 Sport för Sverige men det är inte klart. Får väl hoppas.Som jag tolkar det så vill Dorna nå ut ännu mer än idag och då framförallt via Free-to-air kanaler, dvs inte viasatsport, canal+ sport osv.
Dock är det ju dåligt med gratis sportkanaler i Sverige, TV4sport är väl det närmaste man kan komma.
/N
Jag mail:ade Boxer, skrev att jag bara tecknar avtal om MotoGP sänds även nästa år i deras kanaler. De skrev att det lutade åt TV4 Sport för Sverige men det är inte klart. Får väl hoppas.
Bra idé, nu har jag gjort det:KAnske dags att börja mailbomba så TV4 förstår sakens allvar.
Bra idé, nu har jag gjort det:
http://www.tv4.se/1.323757/kontakta_tv4_gruppen
Ni som har Motogp.com konto
Hur bra är kvaliten på sändningarna?
Funkar det att skicka över till 42" utan att det blir skitkvalite?
Dornas avsikt är precis den omvända. Att få en stark nationell kanal med exklusivitet medför fler tittare. Se på t.ex. F1 som gjort precis så. BBC är större än Eurosport i UK.Mmmmmysigt...blir det motogp med Arthur Ringart/tv4:a då?, fast bättre än inget rejs kanske. Bossarna på worldSBK lär gnugga händerna när Dorna tappar tittare....
Sporthoj.com's makt är stor. Vi sänkte alltså servern - då gick nog budskapet framBah, tekniska problem på siten. Går inte att skicka in formuläret. Man blir förbannad
Går ju nästan aldrig få igång nedladdningarna.
Försökte få ner WSBK igår men det funkade inte.
Bara att säga upp Boxer å lägga pengarna på motogp.com
Om man tycker det är OK att sitta och kisa för att kunna se numren på hojarna är High Res bra på en 42:a.deras HQ går nog skitbra på en 42:a, har kört det på en 2.2m breder duk & projektor, funkade vad jag tycker är bra.
sen är jag väl kanske ingen "videofil" direkt heller...
det är ju trots allt en 1mbit ström som kommer, dvd är ju bara lite mer än dubbelt så mkt (helt olika codecar, men ändå...)
//håkan
Lite sent svar men bra jobbat att du mailade dem, vi håller tummarna!Jag mail:ade Boxer, skrev att jag bara tecknar avtal om MotoGP sänds även nästa år i deras kanaler. De skrev att det lutade åt TV4 Sport för Sverige men det är inte klart. Får väl hoppas.
Ingen som vet var man kan få tag i HD-sändningar på MotoGP? Om man får vänta en dag eller två är inte hela världen. Men hört UK Euros. prata om att det filmas i HD på vissa race (bl.a Quatar och Kina) men bara visas i vanlig 576, men aldrig hittat nån sändning, nånstans måste det väl finnas GP i HD?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!