MotoGP Silly Season 2013.

Bradl till Ducati 2014 enligt BIKE. :hej
Audi vill visst ha in en tysk.
Låter väl inte så tokigt.

ja, rossi lär ju förlängesen tröttnat rätt ordentligt på den cykeln!

Cal upp i yamma fabriks team är ju lika självklart som snurresprätt på julafton!

Bradl till Ducati 2014 enligt BIKE. :hej
Audi vill visst ha in en tysk.
Låter väl inte så tokigt.
Innan dess kommer Prinsen på Ärten har tvingat fabriken att prova ram i bambu, titan, kopia av NSR500, en featherbed variant i CrMo och sedan åter i kolfiber. Vidare har de provat att göra motorn till en radfyra, boxer-fyra och även försök med att tvärställa veven. Hoppas Bradl har något som liknar en motorcykel när han börjar :hihi

Verkar mer eller mindre klart att de kommer att droppa Rookieregeln till nästa år så då är väl Marquez i princip klar för Repsol Honda.

Ursäkta en okunnig. Men vem fan är denna Marguez och varför är han given?

Mark Marques kör ju för Repsol Honda i MOTO2 ju skulle väl vunnit ifjol om han inte blivit skadad på slutet .........
"MIN" åsikt

Stämmer ryktena ang. Bradl så kan han ju hälsa hej till Moto2 direkt efter kontraktet där är över, tyvärr...

Varför tror ni att Bradl skulle misslyckas på Ducatin?
Det är ju inte Ducatis fel att Rossi är värdelös.

När Cal med bruten fot startar sist och kommer i mål före båda fabriksduccarna kan väl ingen längre tvivla på att de är en riktig skithoj som italienarna byggt? Kanske ska skicka ingenjörerna till psykologen...

Hur ska du ha det? Är det fel på Ducati eller Rossi?

Och en av få som inte befunnit sig långt bortom karriärpeaken när han kom till Ducatis fabriksteam.
Tiden är ju iofs relativ enligt en smart kille men att Melandri, Hayden och Rossi var långt ifrån sina bästa år när de kom till Ducati håller jag inte med om. Alla tre kunde ha fortsatt vinna enstaka race på en bra hoj och minst en av dem kunde fortfarande ha vunnit titlar.

Oavsett Rossis bäst före tid så är det ju svårt att köra fort när man har 0 förtroende för sin hoj. Vurpan han gjorde nu på silverstone kändes ju för en oinsatt helt omöjlig att förutse. Sen gör hayden samma sak på samma ställa. Något är seriöst fel på den cykeln och det gör att rossi inte vågar lita på den = det går långsammare.

Som Rossi fan vill man ju inte säga att han är slut och att dra någon slutsats om rossis form vill jag inte göra så länge han sitter på en ducce som fungerar så dåligt. Blir det gresini och total fail nästa säsong så är vi överens om att han är tokslut :-) Men trots det en av av de största någonsin inom Mc racing!

Rossi är lika bra förare som han alltid varit. Han skulle säkerligen vinnit totalen 2010 också om han inte missat ett par race den säsongen. Bara för att det varit säsongsuppehåll tror jag inte han tappar så mycket. Han har nog svårt för att anpassa sin körstil till ducatin. Kan man ju förstå om man har kört på samma sätt i 15 år och det har funkat bra tills han hamnade hos ducati. Stoner fick väl inte alla ändringar av ducati som han ville ha? Han är helt enkelt en ruskigt bra på anpassa sin körförmåga. Det gör honom riktigt bra! Sen va det väl lite anorlunda däck reglementen med när stoner va hos ducati va? Tror som sagt att Rossi kan vara resultatfarlig på honda/yamaha förtfarande.

Enbart vad jag tror. Kanske är helt fel:)

Skulle va intressant att få se Redding på en ducati. Sen vill jag ha tillbaka Hayden på Repsol honda:)

Skulle nu Rossi ha en hoj som han trivs med och det funkar bra. Skulle han utan tvekan vara med och slåss om VM. Det är inget snack om den saken. Han är lika snabb som han alltid varit.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick