Gottis
West Coast Xtremes
#space skrev:2614279Kör WRC rally i Nya Zeeland 17-19 Nov..
ja visst fan det visste jag ju
#space skrev:2614279Kör WRC rally i Nya Zeeland 17-19 Nov..
Gustav O skrev:2614286Man kan konstatera att Ilmor har en hel del att jobba med med tanke på hur långt efter de var 990 medan de andra märkena verkar vara ungefär jämbördiga med sina fjolårshojar.
Tänkte väl dGottis skrev:2614297ja visst fan det visste jag ju
Det ser extremt lovande ut och håller de sig kvar i toppen efter nästa test där även Ducati och Rossi är med blir jag mycket imponeradMartin skrev:2616387Vi får hoppas att Suzuki får till det bättre i år och kan vara med att fightas längre upp i fälten. Det ser ju i alla fall lovande ut.
Men så djuriskt snygga de nya Apriliorna är. Tror jag har en ny favorithoj. :dräggelAxxexs skrev:2624942Lite bilder från Jerez.
Så var det ju. Inga bilder på Aprilian mer från sidan?Axxexs skrev:2625155Jo det är Barbera på Toth aprilian. Locatelli kör Metis Gilera nästa år.
obruT skrev:2625229ska
08. Alvaro Molina - Aprilia - 1'46.580
ut och köra i vm en helt år nu??
Jag ändrade titeln på tråden så att alla klasser kaan vara med, det blir för många olika trådar som handlar om samma sak annars.madmagnus skrev:2625333detta är tråden för 800 cc tester, vänligen skapa en egen tråd för mopedklasserna
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |