sandstream
Guest
Ser ut att bli 7 sekunder i år om Ilmor fortsätter i samma fina stil.På kvalet till 2006 års race var det 5,3 sekunder mellan första och sista föraren.
Ser ut att bli 7 sekunder i år om Ilmor fortsätter i samma fina stil.På kvalet till 2006 års race var det 5,3 sekunder mellan första och sista föraren.
Man får hoppas de skärper till sig.2753779Ser ut att bli 7 sekunder i år om Ilmor fortsätter i samma fina stil.
Ja, annars kan de ju fortsätta att testa 2007 och vara med 2008 istället (om de fått upp farten).Man får hoppas de skärper till sig.
Jag har bara läst att de fick betala en ansenlig summa men Axxexs eller Gustav kanske vet vilka belopp det rör sig om?Finns det uppskattade siffror vad det kostar Ilmor att köra med Michelin i moto gp -07
Finns det uppskattade siffror vad det kostar Ilmor att köra med Michelin i moto gp -07
Jag har bara läst att de fick betala en ansenlig summa men Axxexs eller Gustav kanske vet vilka belopp det rör sig om?
Om jag inte minns fel så fanns det siffror för LCR-teamet inför 2006 och att de betalade Honda $3.5 miljoner för leasing av hojarna och $1.5 miljoner för Michelin-däcken under en säsong = $5 miljoner för hojar och däck.Hittade en sån summa förra året för vad KR sa dom fick betala för Michelin en säsong. Nu kommer jag inte ihåg dom summorna. Fins väll att leta upp nåstans här på racingformumet..
Saknar Antony West på listan. Han skulle köra för första gången för det nya teamet, team Sicilien. Tydligen har något strulat eftersom han inte är där.
Skönt kroppspråk Valentino kör med i depå! För mycket jazz hos Yamaha under Sepang nu i Februari ??
http://http://www.youtube.com/watch?v=od-QmWHuK-M
Funkar inte?
..
japp! För finns d nått nyare avd: West, än det här?
When will we see you on track testing, and where will you be based now that you have joined Matteoni?
Im hoping to start my testing schedule on the 7th of February. Ill be back in Europe on January 31st, and the plan is to stay in Salzburg in Austria like I have been doing for the past two years.that is, of course, unless Matteoni want me to relocate to Italy!
I cant say why im not testing but it´s a silly reason why im not!
But hope to be out kicking ass in the next few weeks
SEE YA
ANTWEST" [/I]
http://www.antwest14.com/index_eng.html
Han kanske fick rabattNågon som hittat att Tito Rabat får köra slut på lite gamla delar från HRC!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari