sandstream
Guest
Okej! Svarar du på mitt PM vid tillfälle?10-18 har de tillgång till banan och eftersom det regnat under dagen kör de väl nu nör det är lite torrare.
Melandri verkar trivas bra!
Vad håller Hayden på med?
Okej! Svarar du på mitt PM vid tillfälle?10-18 har de tillgång till banan och eftersom det regnat under dagen kör de väl nu nör det är lite torrare.
Bevisar varför han enligt expertis här på SH bör anses vara den främsta aspiranten på titeln 2007.Vad håller Hayden på med?
Precis som Rossi då på 13:e?Bevisar varför han enligt expertis här på SH bör anses vara den främsta aspiranten på titeln 2007.
Nästan dubbelt så många varv på Hayden.2783501Precis som Rossi då på 13:e?
Bevisar varför han enligt expertis här på SH bör anses vara den främsta aspiranten på titeln 2007.
Why am I not surprised?2784110Citat: Rossi kommer utmana världsmästaren i en stenhård kamp.
Vad brinner det? Enligt mig en klockren analys an en kille som vet vad han talar om
Enligt mig en klockren analys an en kille som vet vad han talar om
15 minuter in på BMW Awards tävlingen. 25 minuter kvar då..
Pedrosa var ju inte långt efter men sedan är det ett ganska rejält hopp ner till resten.2787268Och Rossi visade var skåpet skulle stå
Blev positivt överraskad av min lilla hackkyckling Randy.... 5:a är inte så illa faktiskt....
Sista träningen gick ju ganska braBlev positivt överraskad av min lilla hackkyckling Randy.... 5:a är inte så illa faktiskt....
Missa inte MotoGP Test Session, börjar strax på eurosport (19.45).
Missa inte MotoGP Test Session, börjar strax på eurosport (19.45).
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|