Eurosport. Första racet är 10/3 från Qatar. Dessutom brukar de väl visa åtminstone ett sammandrag från sista testet nu på Jerez den 25/2.
Aha okej, men går inte racet nu på söndag 25/2?
Eurosport. Första racet är 10/3 från Qatar. Dessutom brukar de väl visa åtminstone ett sammandrag från sista testet nu på Jerez den 25/2.
Nej. Det är WSBK nu i helgen, men det är på lördag den 24/2.2778226Aha okej, men går inte racet nu på söndag 25/2?
Några bilder på 250 hojarna.
För en gångs skull tycker vi likadantVarför ser inte min Honda ut så där?
KTM:en är ju så underbart läcker, hoppas de börjar sälja produktionsracers så man får se fler.
De övriga ser bara bulliga ut...
Shit vilka vackra hojar. KTM.en utan kåpor är vad jag vill se. Riktiga close ups på det gottaste.2778653Några bilder på 250 hojarna.
På dessa bilder ser Locatellis hoj ut att ha den nya 2007 "Madonna" ramen. Lorenzo 2006 ramen och Blusens aprilian (nya teamnamnet för BQR) ser ut att ha den ramen som kom 2005. Ratthaparks är ingen fabrikare men i brist på att jag inte hittar nån på varken Repsol eller Humangest hondorna som är fabrikare så fick denna duga! Ser ut som dom har ett chassie från Burning Blood på den Hondan. På KTM:en är väl mest den nya bakdelen som syns direkt mot innan.
Du är fan inte helt frisk GustavShit vilka vackra hojar. KTM.en utan kåpor är vad jag vill se. Riktiga close ups på det gottaste.
Kan du fixa det?
Dessutom brukar de väl visa åtminstone ett sammandrag från sista testet nu på Jerez den 25/2.
Varför ser inte min Honda ut så där?
KTM:en är ju så underbart läcker, hoppas de börjar sälja produktionsracers så man får se fler.
Usch, KTM'en har ju en benig tyskröv med utstickande kotor. Hondan får godkännt, det är ju en Honda trots allt, även om den designmässigt känns som en gat-racing hybrid. Aprilia/Gilera är däremot en designmässig fullträff. Se hur tjurskallig den ser ut med det höga, böjda och väl markerade näsbenet. Följ linjen från toppkåpa, via hjälm,och ryggpuckel till säte, man kan nästan känna hur vinden smeker ekipaget som en droppe på väg ner mot marken. Ahhh...prilia.För en gångs skull tycker vi likadant
KTM:n är jäkligt snygg med den cutsen och Hondan nästan lika snygg.
De övriga ser bara bulliga ut...
En sak jag däremot gillar med KTM är dragningen av avgassytemet. En pipa på varje sida, symetriskt placerade, det känns liksom lite 70-tals GT-bil.
Usch, KTM'en har ju en benig tyskröv med utstickande kotor. Hondan får godkännt, det är ju en Honda trots allt, även om den designmässigt känns som en gat-racing hybrid. Aprilia/Gilera är däremot en designmässig fullträff. Se hur tjurskallig den ser ut med det höga, böjda och väl markerade näsbenet. Följ linjen från toppkåpa, via hjälm,och ryggpuckel till säte, man kan nästan känna hur vinden smeker ekipaget som en droppe på väg ner mot marken. Ahhh...prilia.
En sak jag däremot gillar med KTM är dragningen av avgassytemet. En pipa på varje sida, symetriskt placerade, det känns liksom lite 70-tals GT-bil.
Det är inte alla som gillar bajsande kossorUsch, KTM'en har ju en benig tyskröv med utstickande kotor.
Det är inte alla som gillar bajsande kossor
Börjar bli en ful ovana från oss båda, gillar det inte alls.Nu tycker vi likadant igen!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|